PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki początkującego analityka/informatyka › Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
  • Data: 2008-09-04 11:55:34
    Temat: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam takie pytanie do Panów, w jakich miastach Panowie pracują? Nie
    wiem czy te 1000 zł. mam z Waszej strony traktować jako kiepski żart,
    a może po prostu w Waszych okolicach taka jest średnia płaca?
    Ja może trochę doprecyzuję... te oferty są z Warszawy. Na stanowisku,
    na którym wymagania były znacznie niższe wynegocjowałem 2,5 razy (w
    korporacji , z której są pierwsze dwa ogłoszenia) niż to co panowie
    podajecie Na najniższym stanowisku będąc zatrudnionym przez firmę
    outsourcingową dostaje się 2500 brutto, wymagania : wykszt. średnie i
    nie bycie kompletnym debilem. Za te Wasze 1000 zł.sobie można co
    najwyżej pokój w Warszawie wynająć, nic więcej.

    Nie słuchaj głupstw. Jak tak patrzę na wymagania w tych ofertach to są to
    raczej takie stanowiska dla kończących studia. Jeśli to są takie różniste
    korporacje, które zatrudniają przyjezdnych studentów z całej polski i mają
    siedziby w stolicy to myślę, że płaca będzie w granicach 2500-3000 netto.
    Raczej bliżej tej dolnej wartości. Wymaganiami w każdej z nich się nie
    przejmuj. Przyuczą się, albo jeszcze prędzej sam się nauczysz. Ta obsługa
    centrali to chyba trochę niefortunne sformuowanie. Chodzi pewnie raczej o
    administrację centralką typu kreowanie numerów, podpinanie użytkowników,
    upgrade oprogramowania. Tak tylko zgaduję, może idź na rozmowę i po prostu
    zapytaj jakiegoś kumatego na czym miała by ta obsługa centrali polegać.
    Myślę, że to dobre pytanie, w końcu powinieneś wiedzieć co miałbyś tam
    robić.