PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki początkującego analityka/informatyka › Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
  • Data: 2008-09-04 12:30:13
    Temat: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na podobnym stanowisku pracowalem w Walbrzychu. Znam ludzi, ktorzy nadal
    > tam pracuja na takich stanowiskach. Zarabiaja po 1000zl-1500zl netto. Maja
    > mgr. i po pare lat doswiadczenia. W wawie pewnie duzo wiecej placa

    Są większe, mniej więcej takie jak pisałem. Zresztą pamiętam jak kiedyś
    jeszcze w poprzedniej robocie byłem to przyjęli koleżkę z Poznania na
    praktyki 3 miesięczne. Był po 4 roku telekomunikacji na polibudzie w
    Poznaniu. Jak dali mu płatne praktyki za 1500zł brutto na umowę zlecenie to
    myslał, że złapał pana boga za nogi. Zatem nie dziwią mnie te stawki w
    rejonie z tak dużym bezrobociem jak Wałbrzych.