PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Date: Thu, 25 Nov 2004 20:28:25 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Thu, 25 Nov 2004 00:47:39 +0100, na pl.praca.dyskusje, Grzegorz napisał(a):

    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów - co sądzicie o zapotrzebowaniu na
    > informatyków na rynku polskim.
    >
    > Ja osobiście studiuję i szukam pracy w branży informatycznej , jak narazie
    > nie spotkałem się z żadną ofertą. Dodam jeszcze że szukam pracy w
    > Rzeszowie.
    > Mam trochę wrażenie że zapotrzebowanie na informatyków jest małe.Co wy na to
    > ?

    Pracy szukasz jak kazdy inny.
    Bierzesz wyborcza, czytac pl.praca.oferowana, pytasz znajomkow i po miescie
    sie rozgladasz, a w miedzyczasie sie uczysz i szlifujesz wiedze i
    "sprzedawanie" swojej osoby na rozmowach kwalifikacyjnych.

    W zaleznosci od tego kim chcesz byc, to powinienes zbierac jakos
    doswiadczenia.

    Ja np zajmuje sie webmasteringiem, wiec wypada zrobic portfolio i w wolnych
    chwilach jakies projekty tworzyc chocby za darmo (dla organizacji
    charytatywnych czy roznych takich).

    Jak masz byc sprzetowcem, to wypadaloby byc caly czas na fali i wiedziec co
    sie dzieje w rynku. I moze stworzyc wlasna baze sprzetowa (ja np zbieram
    zlom, ile razy sie przydal to nie zlicze).
    Sprzet to moja taka pasja bardziej, ale pamietam ze jeszcze niedawno majac
    spora grupe przyjaciol i znajomych w wolnym czasie jezdzilem i stawialem im
    systemy, skladalem nowe kompy, modernizowalem stare... dzialo sie :). I
    herbatka dobra i czekolada zawsze sie znalazla =)
    A zebrane doswiadczenia owocuja potem jak sie trafi podobny problem w
    przyszlosci. Bo Twoj komputer bardzo rozni sie od tych co byly i co beda.
    No chyba ze sie ma 10 maszyn z ostatnich dwoch dziesiecioleci i kazda sie
    bawi ;)

    Wiec reasumujac - pracy szukaj jak kazdy, tylko mysl gdzie ludzie z Twojej
    branzy moga byc poszukiwani. I ucz sie, nie ustawaj, bo zostaniesz w tyle.
    Mozna tez jakies kursy, angielski czy cos... ale tu trzeba miec kase wiec
    roznie jest.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl