PracaGrupypl.praca.dyskusjezamkniecie marketow w niedziele a zwolnienia › Re: zamkniecie marketow w niedziele a zwolnienia
  • Data: 2004-08-15 10:34:19
    Temat: Re: zamkniecie marketow w niedziele a zwolnienia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:
    > Brednie. To jest kiełbasa przedwyborcza rzucana społeczeństwu przez
    > nibyto obrońców państwa polskiego. Jeden wielki pic na wodę bo i tak
    > nie ma szans na realizację (konstytucyjna zasada równości wobec prawa;
    > musieliby zakazać handlu wszystkim - i dużym i małym a na to nikt nie
    > pójdzie) ale jaki efekt... przecież LPR chciało ukrócić wrednych
    > kapitalistów ale rządzący nie dali. Najgorsze jest to że mnóstwo ludzi
    > daje się na to nabrać i potem głosuje na takich ciołków.

    Brednie? Doczytaj, zanim bedziesz uzywal mocnych slow ;)))
    Patrz Radom - w niedziele zabroniono wszystkim nie tylko supermarketom.
    (moga otwierac jedynie od 11 do 14 - ale im sie to nie oplaca).
    Zobaczymy co powiedza wyze instancje, ale wojewoda nie odrzcil i uchwala
    weszla w zycie.

    > Co do zatrudniania. Jednego jestem pewien. Pan Czesio sprzedający
    > wątpliwej jakości i w żadnym praktycznie wyborze towar po trzykrotnie
    > zawyżonych cenach w małym sklepiku osiedlowym na 100% nie zatrudni
    > więcej personelu. Tak samo nie zatrudnią go większe sklepy typu
    > Biedronki, Stokrotki czy inne takie. Skoro teraz nie

    Popatrz - a ja tam od pewnego czasu wole pojsc do "Zubra" albo "Zabki", a
    nie do Tesco, ktore mam 500 metrow od siebie... Co kto lubi.

    http://www.PRnews.pl