PracaGrupypl.praca.dyskusjezamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste? › Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
  • Data: 2004-10-26 08:05:54
    Temat: Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszR napisał(a):

    > Rzogłaśnianie nic da do czasu aż grupa nie trafi na więcej
    > serverów, u mnie na news.home.net.pl już jest, może napszcie z
    > jakiego servera korzystacie i czy grupa jest dostępna to będziemy
    > wiedzieli czy mały ruch na niej to kwestia braku reklamy czy też
    > nie występowania grupy na serverach.

    u mnie jest na news.gazeta.pl i na news.tpi.pl, na onecie nie widze.

    jesli chodzi o reklame to proponuje wstawic reklame do stopek na
    newsach

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna