PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamienilibyście Warszawe na Wiedeń ?

  • 1. Data: 2006-02-16 10:31:27
    Temat: zamienilibyście Warszawe na Wiedeń ?
    Od: "Naro" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam !

    czy zamienielibyście Warszawe na Wiedeń ? ;)

    przy płacy:

    w Wawie 2200zł brutto
    we Wiedniu 2200 euro brutto

    W obu miejscach, mieszkanie - wynajmowane.

  • 2. Data: 2006-02-16 10:55:22
    Temat: Re: zamienilibyście Warszawe na Wiedeń ?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Naro napisał(a):

    > czy zamienielibyście Warszawe na Wiedeń ? ;)

    zawsze i w kazdej korzystnej dla mnie sytuacji.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-02-16 12:04:00
    Od: "MarlonB" <|p|i|e|c|h|u|1|@GIN_SPAMERZEwp.pl>

    "Naro" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > w Wawie 2200zł brutto
    > we Wiedniu 2200 euro brutto
    >
    > W obu miejscach, mieszkanie - wynajmowane.

    Ja bym zmienił. Choć ja akurat lubie zmiany, wieć Wiedeń na Warszawę też bym
    pewnie zmienił :)

    M.

  • 4. Data: 2006-02-16 12:37:46
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > w Wawie 2200zł brutto
    > we Wiedniu 2200 euro brutto

    Ile zostaje netto ?
    Zamienilbym. Mieszkalem w Wiedniu ponad rok (ale za to bardzo intensywnie
    :-). Komunikacja rozwiazana lepiej niz w Warszawie. O wiele lepiej. Do pracy
    U-Bahnem dojezdzalem szybciej niz samochodem. Odsniezone ulice i chodniki.
    Nie ma psich kup na chodnikach. Za to klopoty z parkowaniem samochodow
    (chyba ze masz abonament na parking). Zamkniete sklepy w niedziele. Da sie
    odczuc ze jestes auslanderem - na punkcie narodowosci maja lekkiego hopla.
    Polakow jest tam sala masa - nie bedziesz samotny :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2006-02-16 13:41:03
    Od: "frodo" <f...@l...com>

    Użytkownik "Naro" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > czy zamienielibyście Warszawe na Wiedeń ?
    > w Wawie 2200zł brutto
    > we Wiedniu 2200 euro brutto

    zapewne jestes juz w drodze - ale mimo wszystko powodzenia w Wiedniu.

  • 6. Data: 2006-02-16 13:54:34
    Od: "Naro" <n...@W...gazeta.pl>

    > zapewne jestes juz w drodze - ale mimo wszystko powodzenia w Wiedniu.

    w drodze, ale do Polski jest umowa, którą mam podpisać. A potem jakieś 6 - 8
    tygodni na załatwianie formalności w urzędzie pracy.

  • 7. Data: 2006-02-16 14:11:10
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Wiedeń ładne miasto,.
    koszty? akurat w Austrii nie byłem, ale w kilku innych miejscach w Europie
    jak najbardziej. Od naszego pięknego zaścianka różni się tym, że większość
    produktów kupisz w cenie +/- 20%, za to zarobki masz 4 razy wyższe. czyli
    sie tylko cieszyć
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 8. Data: 2006-02-16 15:06:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    gromax <gromax@wytnij_to_interia.pl> wrote:

> [...]
    > produktów kupisz w cenie +/- 20%, za to zarobki masz 4 razy wyższe. czyli

    To Ty chyba byles w innej Europie.
    Zakladam, ze mowimy o tzw. produktach pierwszej potrzeby, a nie jakichs
    dobrach luksusowych typu samochod.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2006-02-16 15:48:37
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Zakladam, ze mowimy o tzw. produktach pierwszej potrzeby, a nie jakichs
    > dobrach luksusowych typu samochod.
    zgadza się

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 10. Data: 2006-02-16 16:07:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    gromax <gromax@wytnij_to_interia.pl> wrote:

    > zgadza się

    W takim razie gdzie te miejsca w Europie? Szczegolnie zachodniej, poprosze.

    --
    Przemysław Maciuszko