PracaGrupypl.praca.dyskusjezameldowanie a praca › Re: zameldowanie a praca
  • Data: 2004-01-27 21:17:56
    Temat: Re: zameldowanie a praca
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem na myśli sytuację, w której nie będę miał ŻADNEGO meldunku (sprzedaję
    mieszkanie, bo nie jestem w stanie dłużej spacać kredytu - 7 mies. bez
    pracy). Nie mam rodziny, która mogłaby mnie zameldować (nawet fikcyjnie), a
    znajomi wykręcają się jak tylko mogą (bo to później problemy, koszty itp.
    bzdury - jestem gotów pokryć te 'koszty').
    Czy to znaczy, że w Polsce warunkiem korzystania z pełni praw obywatelskich
    jest meldunek (co często ma się nijak do miejsca zamieszkania)? Zaczynam się
    obawiać, że strata meldunku może oznaczać dla mnie skazanie się na trwałą
    alienację ze społeczeństwa...