PracaGrupypl.praca.dyskusje › założenie DG i jakieś dofinansowanie?

  • 1. Data: 2006-05-23 10:23:58
    Temat: założenie DG i jakieś dofinansowanie?
    Od: "Kkk" <k...@w...pl>

    witam

    kumpela ma pomysł na otworzenie działalności
    ale nie ma za dużo kasy i zwraca się do Was
    z zapytaniem, czy istnieją oprócz Urzędu Pracy
    jakieś instytucje, które dofinansują albo pożyczają
    na rozkręcenie interesu?
    jak to jest z kredytami na rozp działalności?
    czy w ogóle coś takiego jest ?
    chodzi o Trójmiasto i okolice...

    Katarynka w imieniu Magdy

  • 2. Data: 2006-05-23 15:59:15
    Temat: Re: założenie DG i jakieś dofinansowanie?
    Od: "A." <a...@a...pl>

    Slyszalam o jakims dofinansowaniu z Unii Europejskiej, tylko tzeba chodzic
    przez 2 tygodnie na jakies szkolenia.

    Tak swoja droga jesli ktos wie cos na ten temat wiecej, bylambym bardzo
    wdzieczna za podzielenie sie wiedza.

    poozdr,

    A.

  • 3. Data: 2006-05-23 22:08:33
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    A. wrote:
    > Tak swoja droga jesli ktos wie cos na ten temat wiecej, bylambym bardzo
    > wdzieczna za podzielenie sie wiedza.

    mi by sie też przydało coś dowiedzieć, bo sąsiada ktośtam z rodziny
    dostał takie dofinansowanie a to było chyba z 10k PLN ale jest tam pełno
    warunków więc by trzeba się konkretnie dowiedzieć :)

    wie ktoś coś więcej? mam dość informacji od
    kogoś-kto-coś-słyszał-od-kogoś :)

  • 4. Data: 2006-05-23 23:39:47
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    hehe dobre, mam nadzieje, ze wy nie na powaznie.
    A kazda sprawa zalezy od indywidualnej sytuacji i regionu zamieszkania.
    Dlatego sugerowalabym ruszyc 4 litery i udac sie do urzedu
    marszalkowskiego/wojewody/miasta i tam sa odpowiednie komorki zajmujace sie
    doradztwem w tym wzgledzie.
    Pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2006-05-24 08:02:33
    Od: "Kkk" <k...@w...pl>

    > hehe dobre, mam nadzieje, ze wy nie na powaznie.
    > A kazda sprawa zalezy od indywidualnej sytuacji i regionu zamieszkania.

    kobito, dlatego też podałam teren Trójmiasto i okolice...
    bo wiem, że to zależy o regionu...

    > Dlatego sugerowalabym ruszyc 4 litery i udac sie do urzedu
    > marszalkowskiego/wojewody/miasta i tam sa odpowiednie komorki zajmujace
    > sie doradztwem w tym wzgledzie.

    no widzisz ważna info...
    urzad marszalkowskio/wojewódzki/miasta

    pozdrawiam szukających info o dofinansowaniu DG :)