PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji › Re: zakaz konkurencji
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakaz konkurencji
    Date: Wed, 6 Feb 2002 11:45:09 +0100

    Użytkownik "Tomasz" <T...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a3ql47$mf4$1@news.onet.pl...
    > Witam Wszystkich!
    >
    > Jezeli temat byl juz poruszany - przepraszam za post; brak czasu daje sie
    we
    > znaki...
    >
    > Problem jest taki:
    >
    > Moj byly Pracodawca (stosunek pracy ustal 1 lutego 2002, mam swiadectwo)
    > doszukal sie w zasobach informatycznych sladow korespondencji, ktore wg
    > Niego sa dowodem na
    > zlamanie "zakazu konkurencji" przeze mnie. Grozi Sadem Pracy, albo chce
    > wymusic na mnie
    > zmiane powodu wypowiedzenia (na zwolnienie dyscyplinarne).

    Jezeli firma ma niezbite dowody na to ze zlamales taki zakaz to mozesz miec
    wytoczony proces. Podstawa moze byc to iz firma posadzi Ciebie o to ze nie
    zarobila ( i bez twoich listow by tego nie zrobila ) zysku albo ze stracila
    kontrakt a ty pisales z gosciem z firmy w ktorej byla skladana oferta.

    No przydala by sie tu rada prawnika a nie pracownika.

    ps.: Ja mam podpisany papier ze nie moge przez 2 lata zalozyc firmy o takiej
    samej dzialalnosci jaka wykonuje aktualnie.
    Problem w tym ze nie kasowales postow albo slales listy z konta firmowego.

    CU Janet