PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie stanowiska pracy ??? › Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    Date: 7 Sep 2006 09:08:05 -0700

    Hmmmm....
    chodzi mi jeszcze taki patent po głowie.
    1. dokument ktory dostałem jest wypowiedzeniem bo mówi o wyrzuceniu z
    pracy,
    jest tam załączona informacja gdzie mogę się odwoływać
    no i się odwołam
    2. zwolnienie lekarskie wyślę pocztą za potwierdzeniem odbioru
    i do pracy już nie zajże nawet po szklankę.

    3. ponieważ dokument ten jest zformułowany niezgodnie z jakimi
    kolwiek zasadami
    odwołanie się będzie skuteczne.

    Ja w tym czasie będe mógł zająć się czym innym i nie będe
    musiał chodzić do pracy
    a za ten czas do wyroku sądu czy jak to nazwać muszą mi chyba
    zapłacić prawda?
    przywrócą mnie do pracy i wtedy dam swoje wymówienie.
    innymi słowy dostanę kase za jakis miesiąc albo i więcej.

    Druugi scenariusz jest taki:
    idę jutro do pracy oddaje zwolnienie i składam wymówienie
    zwolnienie jest do soboty włącznie i tu kolejna kwestia

    czy będąc na zwolnieniu lekarskim mogę składać wymówienie??
    z datą wykonawczą po zwolnieniu lekarskim,?

    za to bede wiedział czy mają chęć wystawiać poprawiony świstek w
    poniedziałek.
    Pozdrawiam
    i przepraszam za chaos w mych wynurzeniach .
    Piotrek