PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-07-26 18:55:14
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i2kju1$1ckj$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Alkohol rozwiązuje języki ścierwu.
    Prawie wszystkim rozwiązuje.
    Chyba, że kto niemowa... :)

    > Niedowartościowane miernoty odczuwają namiastkę władzy i to w bezczelny
    > sposób wykorzystują.
    > Pomijając braki w wychowaniu, szacunku dla innyh ludzi, cynizm.
    > Wywalić na zbity pysk, napiętnować.
    Co ładniejsze można wyr****ć.
    A potem też na zbity pysk... :)))

    > W omawianym przypadku grubym przegięciem jest zaproponowanie kandydatowi
    > terminu na *jutro*, bez możliwości przełożenia.
    > Owszem, mnie też raz zaproponowano spotkanie na następny dzień (piątek),
    > ale nikt nie robił problemu, gdy poprosiłem o możliwość spotkania w
    > poniedziałek z uwagi na sprawy osobiste.
    > Z tym, że umawiałem spotkanie nie z kurwą HR, a normalną dziewczyną z
    > sekretariatu.

    Rozmaicie bywa, ale hołoty coraz więcej i więcej.
    Najgorsze jednak, że coraz więcej jest takich, któzy uważają to za zjawisko
    normalne.
    Każdy pasożyt bez agaru zdechnie, a tacy żywią, żywią i jeszcze się cieszą.
    Ile choćby tu nagrupie było postów debili co to cefałki i elemki
    dziesiątkami ślą, jęczą co tam napisać, na "rozmowy kwalifikacyjne" biegają
    niczym pogłowie do paśnika, odpowiadają gnojom HRom na chamskie pytania,
    rozwiązują debilne testy itp.?

    > A gdzie?
    Różnie.
    Ale nie w takich żenujących, obraźliwych zawodach karaluchów.

    --
    Jotte