PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-07-27 14:37:48
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "Pa.pa5merf" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "jurajski Jaskiniowiec" napisał:
    > -Czy jest pan zainteresowany praca w "bla bla bla"? (niestety nie wiem, bo
    > belkot byl podobny do tego, jak w serialu "Zmiennicy" podczas zapowiedzi
    > ekspresu do Berlina)
    > -Tak, jak najbardziej
    > -To zapraszam pana na _jutro_ o godz 9:30 do naszego biura
    > -Niestety jutro nie bede mogl
    > -No to przykro mi. Inny termin nie wchodzi w gre
    > WTF?!
    > Czy naprawde potrzeba rewolucji, by wypier...papier te skurrr...łe pipy i
    > nauczyc je rozumu, ze ktos np. ma juz jakis grafik (dentysta, lekarz, sąd,
> [...]

    to naucz się z takimi debilami, żerującymi na ludziach sukających pracy ,
    radzić!:O)
    moja rada jest taka: skoro umówienie terminu jest jakimś wieeelkim problemem
    to oczywiście sie zgadzasz na ten co ci probpnują i ich olewasz, nie
    jedziesz tam i tyle, nie odbierasz telefonuf, albo odbierasz i ściemniasz że
    jesteś w drodze i takie tam, niech kretynka ma problem, niestety ale tylko
    tyle możesz zrobić:O)