PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Date: Mon, 26 Jul 2010 18:09:10 +0200

    W wiadomości news:i2jn86$h7m$1@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Wiesz, "cipa z hr" ma tak wiele ofert do przerobienia
    Ale to dalej "cipa z hr". :)))

    > Jej to tylko ułatwiło zadanie, ponieważ pomogło wyeliminować jeszcze
    > jednego delikwenta
    Powiem, że nieraz naprawdę niezwykłe są kryteria, jakimi kierują się cipy z
    HR.
    Tu np. mogło być spławienie gostka, który nie umie pisać w ojczystym języku
    (interpunkcja, skrót wg zakończony kropką), co wskazuje na tumana.
    Ale czasem potrafią odwalić za wiek, nieładne nazwisko albo dla ułatwienia
    sobie roboty. Wiem, bo kiedyś poznałem taką trzodę na imprezie i ona mówiła
    o tym bez żenady, jak o czymś normalnym.
    Dlatego nikt szanujący się nie bierze udziału w ogłaszanych "rekrutacjach".

    --
    Jotte