PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Subject: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 26 Jul 2010 12:37:02 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 26-07-2010 o 12:13:28 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> napisał w wiadomości
    >
    > Wiesz, "cipa z hr" ma tak wiele ofert do przerobienia (czasami i
    > kilkaset), że Ty nic dla niej nie znaczysz, a Twoje problemy z
    > poszukiwaniem pracy, tym bardziej.

    To niech ta pipa zamieci w ofercie, ze szuka np. kandydatow naprawde
    zdesperowanych, albo kandydatow z okreslonego miasta...

    > Jej to tylko ułatwiło zadanie, ponieważ pomogło wyeliminować jeszcze
    > jednego delikwenta, który marudzi i zajmuje cenny czas, a który mogłaby
    > poświęcić na coś naprawdę pożytecznego (malowanie paznokci, rozmowę z
    > przyjaciółką...).

    Malowac paznokci nie moze ;-) Ale plotkowanie z ksiegowa jak najbardziej
    jest ok ;-)

    (Tylko dlaczego w calym zakladzie obrywa najczesciej IT jako ten, ktory
    "niby nic nie robi"? ;-)"

    > Przypuszczam, że termin o 9.30 to zbiorówka (15-30 kandydatów, test
    > itp), wynajęta sala...
    Bywalo tak, ze nawet na kilkudziesieciu kandydatow/test, nikt nie
    dorownywal nawet w polowie... Ale zazwyczaj brano pod uwage albo to, ze
    wybierano idiote, ktory nie "zagrozi Wawce", albo najtanszego...

    > a i stanowisko, na które aplikujesz, ani prestiżowe, ani specjalnie
    > szanowane (informatyk? :D ).

    Yep ;-)

    --
    SprzedamTO.pl