PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzory wypowiedzen umowy o prace

  • 1. Data: 2002-03-27 10:34:49
    Temat: wzory wypowiedzen umowy o prace
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    Czy gdzies w Internecie to sie znajduje - chodzi mi o wypowiedzenie umowy za
    porozumieniem stron (wypowiada pracownik)

    --
    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-27 10:54:18
    Temat: Re: wzory wypowiedzen umowy o prace
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal"
    > Czy gdzies w Internecie to sie znajduje - chodzi mi o wypowiedzenie umowy
    za
    > porozumieniem stron (wypowiada pracownik)

    jest taka stronka, ale czy znajdziesz na niej
    akurat ten wzor to nie wiem - sprobuj
    http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/start.asp
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-27 11:03:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"

    > jest taka stronka, ale czy znajdziesz na niej
    > akurat ten wzor to nie wiem - sprobuj
    > http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/start.asp

    chyba sie pospieszylem - wypowiedzenia raczej tam nie bedzie ;-))
    piszesz do prawcy "prosze o wyrazenie zgody na wypowiedzenie umowy o prace
    za porozumieniem stron" i juz, albo sie zgodzi albo nie w zaleznosci od
    tego co wczesniej uzgodniliscie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-27 11:04:01
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Rafal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy gdzies w Internecie to sie znajduje - chodzi mi o wypowiedzenie umowy
    za
    > porozumieniem stron (wypowiada pracownik)

    Nie ma takiej opcji. Albo wypowiedzenie, albo porozumienie.

    Porozumienie wygląda mniej więcej w stylu "Strony zgodnie oświadzczają, iż
    stosunek pracy wynikający z umowy o pracę zawartą dnia,..... pomiędzy .....
    .... ustaje z dniem" Do tego możesz dorzucuć dowolne inne postanowienia (jak
    np. że do wygaśnięcia umowy pracownik ma prawo do dni wolnych na
    poszukiwanie pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775