PracaGrupypl.praca.dyskusje › mial ktos doswiadczenie z Onet.pl - Wydawnictwo Pascal- ankiety

  • 1. Data: 2002-03-27 09:49:04
    Temat: mial ktos doswiadczenie z Onet.pl - Wydawnictwo Pascal- ankiety
    Od: "Kewałs" <k...@p...onet.pl>

    firma zleca ludziom opracowanie na komputerze ich ankiet....zostalem jutro
    zaproszony po odbior pierwszej partii....ale jakos nie jestem przekonany co
    do podjecia wspolpracy bo regulamin maja jakos niezmiernie pokrecony - nie
    wiadomo jakie i kiedy wynagrodzenie.....Pomysalem ze zapytam Was co o tej
    firmie sadzicie...na pewno ktos z Was interesowal sie praca u nich badz
    nawet teraz pracuje

    A wiec szanowne forum jakie opinie macie?

    Z poazaniem
    Slawomir Kuc

  • 2. Data: 2002-03-27 21:57:35
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Ja pisałem na zlecenie tej firmy tekst do jednego z przewodników. Wszystko
    poszło bardzo gładko, współpraca OK, od strony finansowej również nie było
    żadnych zastrzeżeń.
    Mogę szczerze polecić.

    Janusz Kesik
    j...@i...pl

    Użytkownik Kewałs <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych Pomysalem ze zapytam Was co o tej

  • 3. Data: 2002-04-11 10:14:01
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy mógłbyś udzielic mi informację na twmat jakiejś pracy przez intrnet w
    tym właśnie wydawnictwie?

    Będę bardzo wdzięzny.

    POZDRAWIAM.

    Jeśli możesz, to proszę na priva: d...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-04-11 10:31:07
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

    > Czy mógłbyś udzielic mi informację na twmat jakiejś pracy przez
    intrnet w
    > tym właśnie wydawnictwie?

    Ja również pisałam dla nich część przewodnika.
    Ale nie były to ankiety, tylko część merytoryczna.
    Nie mam żadnych zastrzeżeń.

    Płacą zgodnie z umową i terminowo.

    Pozdrowienia.

    Basia