PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila › Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
  • Data: 2005-06-02 08:11:53
    Temat: Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d7meg1$5kt$1@inews.gazeta.pl...

    > To chyba oczywiste, że pozwala się określonym podmiotom na przetwarzanie
    > Twoich danych. Jesli byś np. przesłała aplikację omylkowo do klubu miss
    > mokrego podkoszulka, to skąd mają wiedzieć, że nie życzysz sobie
    > przetwarzania Twoich danych?

    Wiesz, na stronach GIODO jest opinia, że w tym przypadku osobne wyrażenie
    zgody na przetwarzanie danych nie jest konieczne (chociażby z uwagi na art.
    22(1) kodeksu pracy lub art. 23 p. 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych),
    więc dyskutowanie o tym, czy wskazanie konkretnej firmy jest konieczne jest
    co najmniej bezcelowe :)

    L.