PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie CV do firm › Re: wysyłanie CV do firm
    From: flyer <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysyłanie CV do firm
    Date: Tue, 18 Feb 2003 16:16:39 +0100

    PawlakA napisał:

    > To prawda, warto się przełamać. Mnie też nie bardzo chciało się chodzic
    > i prosic o cokolwiek przysłowiowego "tłustego kapitalistę z grubym
    > cygarem w zębach".
    >
    > Tu gdzie teraz pracuję szef powiedziła mi, że pracę dostałem właśnie
    > dlatego, że osobiście składałem ofertę (kilka razy, mnie więcej co 3
    > mies.), a później osobiście przychodziłem zapytać o reakcję na nią. Szef
    > dostawał wiele innych ofert, ale wszsycy inni kandydaci czekali aż firma
    > sama odezwie się do nich. I nie doczekali się...

    I chcesz mi powiedziec, ze owy Szef, przez ponad rok (?) nie zatrudnil
    nikogo? To cos chyba z owym Szefem jest nie tak:

    - albo nie wie kogo szuka i wystarczy jeden czlowiek, ktory stanie przed
    nim i powie "To Ja Szefie!";

    - albo wydaje mu sie, ze wie kogo szuka, zna odpowiednie hasla, ale tak
    naprawde szuka kogos, kto zrobi na nim wrazenie, "a reszta do
    dogadania". Inaczej mowiac - czlowiek z nadmierna "potrzeba kontroli",
    nie wyjatkowy dla populacji i pokazujacy dwoistosc naszej kochanej
    Rzeczywistosci, wedrujacej coraz bardziej w swiaty wirtualne i
    pozostawiajacej "przyziemna" wiekszosc Spoleczenstwa w prawdziwej
    rozsterce :).

    A OT - sadzac po moich wlasnych doswiadczeniach, opartych na
    weryfikowalnej informacji zwrotnej, czesc (!) osob NAPRAWDE zyskuje na
    osobistym kontakcie. Gdyby oceny (troche falszywe, ale nie falszem
    pochlebstwa ale falszem przeceniania ;) ) ludzi, z ktorymi pracowalem w
    przedostatniej biurowej robocie i ostatniej fizycznej robocie, PO moich
    wlasnych rejteradach, mialy przelozenie na moje szanse na rynku pracy,
    to juz dawno mialbym robote ;).

    Flyer