PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokośc stażu

  • 1. Data: 2005-08-19 09:32:24
    Temat: wysokośc stażu
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Witam
    Może ktoś z Państwa orientuje się jak wysokie jest stupendium stażu
    absolwenckiego organizowanego przez UP?
    Dorota

  • 2. Data: 2005-08-19 10:21:03
    Temat: Re: wysokośc stażu
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Zanim ktos odpowie ci precyzyjnie, ja powiem ci teraz ze jest to a
    przynajmniej bylo rok temu 400 z kawalkiem.
    Paweł

  • 3. Data: 2005-08-19 10:42:57
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia 19 Aug 2005 11:32:24 +0200, Dorota napisał(a):

    > Witam
    > Może ktoś z Państwa orientuje się jak wysokie jest stupendium stażu
    > absolwenckiego organizowanego przez UP?

    0 zł....

    Bo nie ma czegoś takiego jak staż absolwencki.

    Wysokości innych stypendium za staż możesz znaleźć na www.praca.gov.pl

    I na google też tego sporo jest.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2005-08-19 10:56:15
    Od: "jahu" <j...@p...onet.pl>

    u mnie w firmie jest stazysta i dostaje 450 zl netto(na reke)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-08-19 12:33:29
    Od: k...@p...fm

    Witam u mnie jest dziewczyna na stażu i netto ( do ręki) ma 460 zł

    Pozdrawiam
    kameleon