PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedznie i kolejna umowa › Re: wypowiedznie i kolejna umowa
    From: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedznie i kolejna umowa
    Date: Mon, 24 Nov 2003 21:33:14 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@62.233.185.50

    news:bpto87$ln6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Damian_P.; <bpteha$f4s$1@news.onet.pl> :

    > Słuchaj - zastanów się czego Ty chcesz, a czego chce Twój szef, bo jak
    > na razie mam wrażenie, że balansujesz [nie wiadomo dlaczego JESZCZE] na
    > linie.

    Szef mnie potrzebuje na 2 miesiace po zalapal ostatnio 2 instalacje i zalezy
    mu na czasie,a. kolega ktory ze mna pracuje moze sobie sam nie poradzic. A
    gdyby chcial kogos zatrudnic to Ja chyba i tak mam pierwszenstwo.

    Z tym balansowaniem to masz troche racji bo chce jak najdluzej jak sie da
    popracowac w tej firmie bo nie jest tak znowu źle tylko systuacja finamsowa
    firmy jest slaba.

    > Sprawdziłem w swojej wysyłkowni i nie znalazłem. Owszem przygotowywałem
    > post w podobnym tonie [ale go wykasowałem przed wysłaniem],

    Wlasnie sprawdzilem masz racje pomylilem autora, sory byl nim "gonia i
    zeniu" , przenosilem do worda i przez pomylke podpisalem twoim nickiem :-))

    czyli
> [...]
    > pracy niepracownika oznacza zawarcie z nim umowy, a przy zastosowaniu
    > przepisu o trzeciej umowie oznacza umowę na czas nieokreślony [tego
    > kawałka na pewno bym nie napisał], ale ostatni z wymienionych przepisów
    > jest [był???] zawieszony do czasu wejścia do UE, a na dowód pierwszej
    > części mojego "czyli" nie znalazłem swego czasu artykułu w KP [w
    > odpowiedzi na zupełnie inny wątek], więc nawet nie mam odwagi wprowadzać
    > Ciebie w błąd. Dlatego radziłem wizytę w PIPie u prawnika, mającego
    > dyżury - owszem, czasami zachowuję się nieodpowiedzialnie, ale w tym

    Dzieki, mam nadzieje ze ktos jeszce cos doda.

    --
    Damian_P.