PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy zlecenie

  • 1. Data: 2006-03-24 08:14:49
    Temat: wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: d...@o...pl

    Potrzebuje technicznej pomocy - jak ma wygladac wypowiedzenie umowy
    zlecenie, od pól roku mam owe i konczy mi sie 30.06- a 03.04
    zaczynam prace na etat i musze zrezygnowac z dotychczasowego zajecia
    (pracuje 40h tyg. ) dzis musze zlozyc wypowiedzienie i kompletnie nie
    wiem co ma sie w nim zawierac, jaka forma itp.

  • 2. Data: 2006-03-24 08:29:10
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    To zalezy jaki masz okres wypowiedzenia, jezeli nie ma w umowie na czas
    okreslony podanego okresu wypowiedzenia to musisz sie dogadac ze zleceniodawca,
    który moze acz nie musi sie z Toba zgodzic
    pozdrawiam
    pyton

  • 3. Data: 2006-03-24 11:17:08
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Zobacz jakie masz zapisy umowy, w niej jest wszystko napisane (np. kara za
    odstąpienie od wykonania zlecenia). Praktycznie masz tydzień na uzgodnienie
    ze zleceniodawcą szczegółów, w najgorszym wypadku bierz kasę 31 marca i w
    poniedziałek się nie pojawiaj, ale to ostateczność. Zawsze się da dogadać,
    tym bardziej że ktoś mieniący się "pracodawcą" nie daje warunków pracowych
    tylko zlecenia musi się liczyć z tym że mogą takie warunki tak naprawdę nie
    odpowiadać
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---