PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy przez pracownika a urlop do odebrania ??

  • 1. Data: 2004-05-31 20:14:30
    Temat: wypowiedzenie umowy przez pracownika a urlop do odebrania ??
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    Witam

    1. Czy jesli wypowiadam umowę pracodawcy muszę odbierać urlop jaki mi
    przysłyguje za przepracowany u niego okres (wiadomo pracodawca nie chce
    płacic za niewykorzystany urlop) ?

    2. Jeśli -muszę odebrać (tak mnie poinformowano w pracy) to jak to zrobić,
    gdy składam wypowiedzenie bedąc na zwolnieniu lekarskim (które obejmuje
    okres wypowiedzenia - w moim przypadku 2 tygodnie) ?

    Z góry dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2004-05-31 22:28:33
    Od: "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem urlop jest dobrowolny. i nikt nie moze nikogo zmusic do
    urlopu...

    Magda

  • 3. Data: 2004-06-01 07:13:00
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9gbin$9sf$1@news.onet.pl...
    > Z tego co wiem urlop jest dobrowolny. i nikt nie moze nikogo zmusic do
    > urlopu...

    Z tego co wiem to jest dokładnie odwrotnie

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 4. Data: 2004-06-01 14:35:14
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w
    wiadomości news:c9haev$nl2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Magdalena Krajewska" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c9gbin$9sf$1@news.onet.pl...
    > >

    > Z tego co wiem to jest dokładnie odwrotnie

    I to jest poprawna odpowiedź.
    Ale autor posta wstępnego, który na okres wypowiedzenia przedstawi
    zaświadczenie lekarskie o niezdolności do pracy (ZUS ZLA), powinien
    otrzymać ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop wypoczynkowy.

    Pozdrawiam

    wa