PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wygląda praca na platformie wiertniczej ?

  • 1. Data: 2004-05-31 19:34:57
    Temat: Jak wygląda praca na platformie wiertniczej ?
    Od: n...@o...pl

    Czy wie ktoś może jak wygląda praca na platformie wiertniczej?
    Jak wyglądają płace?
    I wogule co się z taką praca wiąże...

  • 2. Data: 2004-05-31 19:54:43
    Temat: Re: Jak wygląda praca na platformie wiertniczej ?
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wie ktoś może jak wygląda praca na platformie wiertniczej?
    > Jak wyglądają płace?
    > I wogule co się z taką praca wiąże...
    >
    > --
    A czy Ty wierzysz w te ogłoszenia o poszukiwaniu pracowników na platformy?
    Jak myślisz czy tych platform jest tyle setek tysięcy zatrudniających całe
    chmary osób?
    Jeśli potrzebują osób - to raczej obeznanym z tematem.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-05-31 20:21:16
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    masz podstawowe przeszkolenie ?

    Lesław

  • 4. Data: 2004-05-31 20:24:32
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wie ktoś może jak wygląda praca na platformie wiertniczej?
    > Jak wyglądają płace?
    > I wogule co się z taką praca wiąże...

    Byłem w ambasadzie norweskiej pytać o pracę na platformach. Powiedziano mi,
    że nie ma ani jednego Polaka pracującego na norweskiej platformie. Wynika to
    z tego, że jest to praca bardzo dobrze płatna, przez co atrakcyjna dla
    Norwegów, a oni mają pierwszeństwo. Poza tym wymagania są bardzo wysokie.
    Trzeba mieć w cholerę uprawnień takich jak nurek, spawacz, itp.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-05-31 20:29:08
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości