PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja zakładu a ciąża?

  • 1. Data: 2004-05-31 16:25:02
    Temat: Likwidacja zakładu a ciąża?
    Od: "sobe" <s...@v...pl>

    Witam
    mam problem,
    wlasnie jestem na wypowiedzeniu "za porozumieniem stron", poniewaz moj
    pracodawca jest w stanie likwidacji. Porozumienie zostalo podpisane miesiac
    temu i zostalo mi juz okolo 1,5 miesiaca wypowiedzenia. No i wlasnie okazalo
    sie ze jestem w ciazy. Nie ujawnilam tego jeszcze w pracy, bo najpierw sama
    chce sie cos dowiedziec. I tu pytanie: Czy pracodawca musi przedluzyc mi okres
    wypowiedzenia az do czasu konca maciezynskiego? Jesli nie to czy ZUS przejmie
    zobowiazanie i bedzie mi wyplacal wynagrodzenie? Czy nic mi sie juz nie nalezy?
    bardzo prosze o odpowiedz i dzieki z gory
    s.

  • 2. Data: 2004-05-31 20:00:12
    Temat: Re: Likwidacja zakładu a ciąża?
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "sobe" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nalezy?
    > bardzo prosze o odpowiedz i dzieki z gory

    mam nadzieje, że powinien "przejąć" Cię zus - pracodawca w stanie likwidacji
    ma uproszczone metody rozwiązywania umów z pracownikami.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-05-31 21:23:33
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KrzysztofM <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > mam nadzieje, że powinien "przejąć" Cię zus - pracodawca w stanie likwidacji
    > ma uproszczone metody rozwiązywania umów z pracownikami.

    Oby się nie okazało, że najbezpieczniejsza w tej sytuacji jest ciąża
    z likwidatorem.

    Marek