PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypadkowe

  • 1. Data: 2009-04-20 12:03:47
    Temat: wypadkowe
    Od: "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie gdy jest zwolnienie wypadkowe 31 dni (kilkanascie dni w
    tym mc)
    to wypadkowe płaci firma czy zus i jak to wygląda z płaceniem:
    1- firma do 10.05.09 jak jest w umowie o prace
    2- zus bezposrednio do domu (i czy ma jakis termin do kiedy)

    Pozdrawiam
    Mietek

  • 2. Data: 2009-04-21 08:23:33
    Temat: Re: wypadkowe
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Zazwyczaj płaci firma i potrąca sobie ze swoich rozrachunków z ZUS. Jeżeli
    firma jest malutka, 2-3 osobowa, zazwyczaj przerzuca płatności na ZUS.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-04-21 08:30:44
    Od: "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki za info.

    Mietek

  • 4. Data: 2009-04-21 18:55:16
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Jackare pisze:
> [...]
    >
    > Zazwyczaj płaci firma i potrąca sobie ze swoich rozrachunków z ZUS.
    > Jeżeli firma jest malutka, 2-3 osobowa, zazwyczaj przerzuca płatności na

    hm.. mu chyba się 10.05.2009 kończy umowa o pracę. W takim przypadku
    wypłatę przejmuje zus od 11.05.09.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)