PracaGrupypl.praca.dyskusjewypadek przy pracy › Re: wypadek przy pracy
    From: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypadek przy pracy
    Date: Sun, 1 Jun 2003 13:09:36 +0200

    Użytkownik "Tomi" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bbalqk$vgi$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > szef powiedzial ze przez ten wypadek bedzie mial naloty na firme pip, up
    > wiec zadnego protokolu nie zrobi bo moze miec nie przyjemnosci a pozatym
    > moze go to za dozo kosztowac wiec mam se dac spokoj a chorobowego nie
    > dostane bo jestem niewydajnym pracownikiem wiec piniądze mi sie nie
    naleza.
    > pozdrawiam co wy na to?

    Codziennosc :)
    Z tego co wiem, to wlasnie tak to wyglada - dopoki wypadek nie skonczy sie w
    szpitalu albo w kostnicy, to tak to wlasnie jest :/
    Jesli zalezy Ci na pracy to pewnie bedziesz siedzial cicho.
    Ale jesli nie, to za zatajenie wypadku pracodawca moze miec duzo wieksze
    nieprzyjemnosci (nie pamietam o co dokladnie chodzi w Twoim przypadku i
    jakiego rodzaju byl to wypadek... ale wypadki smiertelne (to chyba Ciebie
    nie dotyczy :), ciezkie i zbiorowe (czyli np. Ty i kolega) podlegaja
    NIEZWLOCZNEMU zgloszeniu do prokuratury i sprawa zaczyna bardzo
    smierdziec...)
    No, ale wiadomo.. .teoria sobie, praktyka sobie...

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,
    Adrian.

    P.S. Zadnych "nalotow" po wypadku nie bedzie pewnie, chyba ze to nie
    pierwszy raz...