PracaGrupypl.praca.dyskusjewypadek przy pracy › Odp: wypadek przy pracy
  • Data: 2003-06-02 07:49:09
    Temat: Odp: wypadek przy pracy
    Od: "Tomi" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiecie co mi powiedzial jeszcze ze to jest brutalny kapitalizm i tak jest
    wszedzie .
    ale nie wazne odszkodowania nie bedzie ,sadzic sie tez nie bede ,
    chorobowego mi tez nie zaplaci , i on mi mowi ze to brutal kapitalizm a ja
    na to mowie inaczej poiprostu skurwysynstwo . a wiadome jak jest na rynku
    pracy .
    Bede odchodzil to go podam do sadu .wiecie to w ogole jakas dziwna firma ani
    urlop[owego ani urlopu platnego jedyne co jest to najnizszy zus za
    pracownika
    dobra nie ma co rozwijac tematu pozdrawiam Tomek