PracaGrupypl.praca.dyskusjewypadek przy pracy › Re: wypadek przy pracy
  • Data: 2003-06-01 18:31:31
    Temat: Re: wypadek przy pracy
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > szef powiedzial ze przez ten wypadek bedzie mial naloty na firme pip, up
    > wiec zadnego protokolu nie zrobi co wy na to?

    Zapewne pracujesz w hipermarkacie. Sam opatrywałem 2 osoby z podobnymi urazami
    i z tego co mi później powiedzieli pracodawca zrobił to samo. Jak, zależy Ci na
    pracy to możesz siedzieć cicho, a jeśli masz gdzieś takiego pracodawcę (pomyśl
    co może być w przyszłości) to spróbuj się dogadać aby on sam wypłacił Ci
    odszkodowanie z własnej kieszeni (argument: sprawa do sądu), a jak nie zgodzi
    się to bierz świadka i do sądu (wcześniej zgłoś do PIP-u). Jak dobrze
    pokombinujesz (szef używa tępych pił, nie konserwuje urządzenia, ty mu
    zgłaszałeś wcześniej problemy itd.) to moźesz wyciągnąć całkiem niezłą kasę.

    Arek