PracaGrupypl.praca.dyskusje"wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy › Re: "wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy
  • Data: 2004-01-16 21:08:18
    Temat: Re: "wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy
    Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Usenetka,

    W Twoim liście datowanym 16 stycznia 2004 (21:24:26) można przeczytać:

    > Witam,
    > Mam maleńki problem z wymiarem czasu pracy a ilością przysługujących mi dni
    > urlopu wypoczynkowego, a dokładniej czy prawdą jest że osobie pracującej na pół
    > etatu przysługuje tylko 10 dni urlopu?? A jeśli ktoś z szanownych grupowiczów
    > wie, jaki paragraf o tym mowi to byłabym niezmiernie wdzieczna gdyby mi podał
    > nr paragrafu (artykułu) bądź podał link do strony. Zresztą byłabym wdzięczna za
    > wszelkie informacje o "wymiarze czasu pracy a ilość dni urlopu wypoczynkowego"
    Ja pracuję na 3/4 etatu i mam tyle samo dni urlopu (26) co koledzy na
    pełnym. W końcu to logiczne - pracuję 6 godzin dziennie to mam i
    26x6 godzin (czyli moich dniówek) wolnego. Niestety nie znam podstawy
    prawnej :-(
    --
    Pozdrowienia,
    Teos mailto:t...@p...onet.pl