PracaGrupypl.praca.dyskusje"wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy › "wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy
  • Data: 2004-01-16 20:24:26
    Temat: "wymiar czasu pracy a urlop wypoczynowkowy
    Od: "Usenetka" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam maleńki problem z wymiarem czasu pracy a ilością przysługujących mi dni
    urlopu wypoczynkowego, a dokładniej czy prawdą jest że osobie pracującej na pół
    etatu przysługuje tylko 10 dni urlopu?? A jeśli ktoś z szanownych grupowiczów
    wie, jaki paragraf o tym mowi to byłabym niezmiernie wdzieczna gdyby mi podał
    nr paragrafu (artykułu) bądź podał link do strony. Zresztą byłabym wdzięczna za
    wszelkie informacje o "wymiarze czasu pracy a ilość dni urlopu wypoczynkowego"

    Pozdrawiam serdecznie,

    Usenetka