PracaGrupypl.praca.dyskusjewyliczenie urlopu › Re: wyliczenie urlopu
    From: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyliczenie urlopu
    Date: Mon, 22 Jan 2007 19:34:36 +0100

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep2ls2$902$1@news.task.gda.pl>
    k1sage" <"kis[delete]age <"kis[delete]age"@interia.pl> pisze:

    > szk. srednia: 4 lata
    > studium: 1 rok
    > studia: 3,5 roku (w tym czasie 2,5 lata pracy na umowe o prace)
    > praca:
    > to co wspomniane powyzej +
    > 9 miesiecy na umowe o dzielo(jesli dobrze wyczytalem to nie nalicza mi
    > sie do stazu pracy - czy sie myle?)

    Nie nalicza się.
    Umowa o dzieło to umowa cywilno-prawna i z pracą w rozumieniu KP w ogóle nie
    ma nic wspólnego.

    > 3 miesiace na umowe o prace

    > Biorac pod uwage ze za okres nauki nalezy mi sie 8lat to z lekkim
    > palcem powinienem miec 10 lat uzbierane.

    A jakim cudem? Skąd te kolejne dwa lata (bo za naukę faktycznie należy się 8
    lat)?

    > Chyba ze praca podczas nauki sie nie liczy?

    Liczy się to, co bardziej korzystne. Albo nauka albo praca, a nie wszysto na
    raz. U Ciebie korzystniej jest liczyć naukę. To jedno. Drugie jest takie, że
    lata nauki nie sumują się. Tobie wychodzi raptem 8 lat (jeśli studia są
    skończone) i 3 miesiące jako praca_po_studiach.
    Dlatego jeszcze łapiesz się na niższy wymiar urlopu.

    --
    Nixe