PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?

  • 11. Data: 2005-10-01 18:19:39
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 01-10-2005 o 20:02:15 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał:

    > W szkole siedzia?em w swoim pokoju i 8h mia?em tam siedzieae i
    > byae jakby co. 0 12 lunch. 14 po pracy. Wielu by chcia?o mieae tak? prac?.

    A neta miałeś podciągniętego? :)

    btw: http://evil.pl/pip/OE.html - bo nie deklarujesz kodowania w nagłówkach

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 12. Data: 2005-10-01 23:09:58
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz PĹ,Ăłkarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sxzbu1vz5qeugg@donkichot...
    > Dnia 01-10-2005 o 20:02:15 Kriss <k...@p...onet.pl> napisaĹ,:

    pracĂŞ.

    > A neta miaĹ,eĹ> podciÄ.gniÄTtego? :)

    Czy miałem neta? miałem :-)

    > btw: http://evil.pl/pip/OE.html - bo nie deklarujesz kodowania w
    nagĹ,Ăłwkach

    Mam ustawione kodowanie ok.

    Pozdr
    Kriss

  • 13. Data: 2005-10-01 23:21:42
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? [OT]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 02-10-2005 o 01:09:58 Kriss <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Mam ustawione kodowanie ok.

    Nie masz.
    Wytęż wzrok i znajdź deklarację charsetu we nagłówkach swojego
    poprzedniego posta.

    =====================
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Grupy: pl.praca.dyskusje
    Data: Sat, 1 Oct 2005 20:02:15 +0200
    Organizacja: tp.internet - http://www.tpi.pl/

    A przy okazji - co do Twoich kłopotów z odczytaniem mojego - jak
    najbardziej poprawnego - posta: opcja "użyj domyślnego kodowania do
    wszystkich _przychodzących_ wiadomości" którą masz zaznaczoną w
    Narzędzia/Opcje/Czytanie, nie ma najmniejszego sensu - program nie
    powinien ignorować deklaracji kodowania. Twój próbuje czytać wszystko w
    ISO (Środkowoeuropejskim) - nawet posty, które są zakodowane inaczej.

    To tyle z mojej strony na ten temat. Na pl.internet.pomoc dodano by coś na
    temat Windows Update.

  • 14. Data: 2005-10-02 08:52:35
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ISO (Środkowoeuropejskim) - nawet posty, które są zakodowane inaczej.
    >
    > To tyle z mojej strony na ten temat. Na pl.internet.pomoc dodano by coś na

    Zmieniłem to, ale jesteś jedyny którego odczytuję z błedem, Co do win update
    to nie potrzebuję, to co mam mi wystarczy. W myśl zasady - "nowe jest
    wrogiem dobrego"

    Pozdr
    Kriss

  • 15. Data: 2005-10-02 08:56:47
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Kriss napisał(a):

    [...]

    > Nie szczyt marzeń? - racja. Ale Pozwoliło na normlne życie i zaoszczędzenie
    > grosza. Pracowałem 5 dni w tyg po 10h (2h sprzątałem po południu w domu
    > towarowym-jeździłem windą towarową) ale nie było ciężko. Jasne, że moje
    > stanowisko to nie szczyt marzeń. Ale widzac jak inni pracowali ja miałem
    > bardzo dobrze. W szkole siedziałem w swoim pokoju i 8h miałem tam siedzieć i
    > być jakby co. 0 12 lunch. 14 po pracy. Wielu by chciało mieć taką pracę.

    Napisz teraz coś o swoich dochodach. To pozwoli nam bardziej zrozumieć
    korelację: warunki brytyjskie/warunki polskie.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 16. Data: 2005-10-02 11:16:58
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Napisz teraz coś o swoich dochodach. To pozwoli nam bardziej zrozumieć
    > korelację: warunki brytyjskie/warunki polskie.

    OK,

    Wszystkie prace byłe 100% legalne, płaciłem podatki i i opłacone miałem
    ubezpieczenie. W szkole Sheperton Art pracowałem od 6-14, w domu towarowym
    17-19. Stawka za godzinę 4,75 funt/h. W sobotę "pracowałem" 8h w college of
    finsbury park, pracy było na ok 1h, resztę siedziałem na necie lub po prostu
    się ok 12 zwijałem. W tyg wyciągałem coś koło 220-240 funt netto.
    Mieszkałem w finsbury park i do college of finsbury park miałem 15min na
    piechotkę, do Sheperton Art 1 stacja metra i 8min na piechotkę. Koszt
    utrzymania: mieszkanie (w bliźniaku-1 piętro, 2 pokoje, kuchnia, łazienka)
    ok 60-70 funt z opłatami. Mieszkałem z moją dziwczyną i 2 koleżankami. Na
    żarcie wydawałem tygodniowo ok 30-50 funtów. Do tego travel card (1 i 2
    strefa) ok 18funt/tyg (nie jestem pewny), ale zrezygnowałem bo miałem blisko
    do pracy, miałem travelkę na busy. Tak wyglądją dochody i podstawowe
    wydatki.

    Pozdr
    Kriss

  • 17. Data: 2005-10-02 21:54:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmieniłem to, ale jesteś jedyny którego odczytuję z błedem, Co do win update

    Nieprawda. Nadal śmiecisz nie wstawiając deklaracji charsetu.
    Po pomoc odsyłam na pl.news.czytniki

    FUT warning

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2005-10-02 22:13:47
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "private" napisał w wiadomości
    > CZy lepiej jest jechac jednak do innych miejscowosci niz londyn i dublin ?

    Dublin sobie daruj. Jak pojedziecie w ciemno to będziecie latać po
    mieście w poszukiwaniu roboty a angielski się Wam przyda najwyżej do pytania
    o drogę.

    pzdr,
    Aga

  • 19. Data: 2005-10-02 22:38:42
    Od: "Zull" <z...@l...wsinf.edu.pl>

    > Wiekszosc polskich dyplomow jest na wyspach uznawana.

    Eeeeeee.... A skąd masz te informacje ??? Oprócz SGH,KUL, i UJ to z tego co
    wiem, to polski DR to poniżej angielskiego Master of sicience.

    Masz jakieś wiarygodne źródło, na którym się opierasz ???

    > By znalezc godziwa prace i myslec o posiadaniu doswiadczenia, trzeba miec
    > "relevant 3rd level education".

    I znów pytanie o źródło, przygotowuje się do "wyfrunięcia", przeglądam
    oferty i w 99% z nich widnieje
    "xxx years of experience in yyy technology", ani słowa o education. Moje
    źródła to 3 portale pośrednictwa pracy dla informatyków.

    w www.monster.co.uk ,www.cwjobs.co.uk a przedewszystkim
    http://www.theitjobsboard.com/
    tylko błagam nie mów mi o "domyślności" tego punktu w wymaganiach

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-10-03 15:50:43
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Zmieni?em to, ale jeste? jedyny którego odczytuj? z b?edem, Co do win

    ja również widzę Twoje posty z błędem. Cały czas nie deklarujesz strony
    kodowej MIME z swoich postach. Ten wysyłan specjalnie w Unicode żebyś
    zobaczył jak to wygląda na komputerze, który nie ma domyślnie
    ustawionego "wszystko po polsku"

    B.