PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?

  • 21. Data: 2005-10-03 16:59:34
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? [OT]
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > ja również widzę Twoje posty z błędem. Cały czas nie deklarujesz strony
    > kodowej MIME z swoich postach. Ten wysyłan specjalnie w Unicode żebyś
    > zobaczył jak to wygląda na komputerze, który nie ma domyślnie
    > ustawionego "wszystko po polsku"

    Dzięki za pomoc, już poprawiłem, mam ndzieję że jest ok.

    Pozdr
    Kriss

  • 22. Data: 2005-10-03 18:33:15
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: Srokus <s...@N...pl>

    private napisał(a):

> [...]
    > ogolniak.
    > Jesli chodzi o moja znajomosc jezyka to jest ona swietna (tutaj nie ma
    > zadnego problemu, moja dziewczyna tez mowi bardzo dobrze po angielsku.
    >
    > Martwi mnie jedynie to ze nie mamy zadnego doswiadczenia w pracy(://), jak
    > widzicie szanse na znalezienie pracy ? (chodzi mi o prace w gastronomi. w
    > sklepie, jako opiekunka, moge tez pracowac na budowie, itp ).
    > CZy lepiej jest jechac jednak do innych miejscowosci niz londyn i dublin ?
    >
    > pozdrawiam :)
    >
    > Ps. Co sadzicie o posrednikach, i czy ktos moze polecic mi jakis z lodzi ?

    Podobno to najlepszy okres na wyjazd do Irlandii (październik,
    listopad). Ze względu na masowe powroty studentów do kraju pracy w tym
    okresie jest pod dostatkiem. Przynajmniej tak mówili mi znajomi którzy
    tam siedzą.

    --
    Srokus gg: 2373877
    "Chryste Jezu! Dyć od tego i są panny, po to je Pambuczek stworzył,

  • 23. Data: 2005-10-03 18:39:58
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Zull" <z...@l...wsinf.edu.pl> wrote in message

    > Masz jakieś wiarygodne źródło, na którym się opierasz ???

    Mowie o Irlandii. Tam posiadanie wyzszego wymagane jest na wiekszosc
    lepszych stanowisk, a dyplomy sa uznawane bez problemu (nie uprawnienia).

    pozdr.

  • 24. Data: 2005-10-07 09:45:33
    Od: "qwe qwew" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dziekuje wszytkim za tak duzo odpowiedzi :)
    wciaz jednak zastanawiamy sie gdzie pojechac, kusi na anglia ( ze wzgledu na
    latwiejszy transport) jednak nie wiem jak bedzie wygladala nasza placa
    minimalna - mam po 20 lat (rocznik 85 i 84) wiec stawka wynosi chyba 3,85 L.
    a nie 5.85. Czy wiek ma rzeczywisty wplyw na zarobki ?

    czy polecacie wyjazd do szkocji albo wali ? jakie sa wasze opinie o takich
    miastach jak liverpool czy edynburg, co polecacie ?
    czy do angli na 2 osoby 500/L wystarczy na start ? gdy ostatnio bylismy na
    cyprze mielismy 1000L cyp i bylo ok

    prosze o dalsze opinie