PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? › Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Date: Sun, 2 Oct 2005 13:16:58 +0200

    > Napisz teraz coś o swoich dochodach. To pozwoli nam bardziej zrozumieć
    > korelację: warunki brytyjskie/warunki polskie.

    OK,

    Wszystkie prace byłe 100% legalne, płaciłem podatki i i opłacone miałem
    ubezpieczenie. W szkole Sheperton Art pracowałem od 6-14, w domu towarowym
    17-19. Stawka za godzinę 4,75 funt/h. W sobotę "pracowałem" 8h w college of
    finsbury park, pracy było na ok 1h, resztę siedziałem na necie lub po prostu
    się ok 12 zwijałem. W tyg wyciągałem coś koło 220-240 funt netto.
    Mieszkałem w finsbury park i do college of finsbury park miałem 15min na
    piechotkę, do Sheperton Art 1 stacja metra i 8min na piechotkę. Koszt
    utrzymania: mieszkanie (w bliźniaku-1 piętro, 2 pokoje, kuchnia, łazienka)
    ok 60-70 funt z opłatami. Mieszkałem z moją dziwczyną i 2 koleżankami. Na
    żarcie wydawałem tygodniowo ok 30-50 funtów. Do tego travel card (1 i 2
    strefa) ok 18funt/tyg (nie jestem pewny), ale zrezygnowałem bo miałem blisko
    do pracy, miałem travelkę na busy. Tak wyglądją dochody i podstawowe
    wydatki.

    Pozdr
    Kriss