PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd intergracyjny › Re: wyjazd intergracyjny
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjazd intergracyjny
    Date: Mon, 29 Sep 2003 11:36:04 +0200

    Użytkownik "Kaja" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:19679-1064654345@gw.inttis.com...
    > Witam,
    > czy ktos z Was zna jakis ośrodek, hotel, pensjonalt itd który będzie w
    > stanie zakwaterować ok. 80-90 osób. Najlepsze będą góry, bo wyjazd
    planowany
    > jest na zime. Oczywiście nie musze dodawać, że szukam czegoś w rozsądnej
    > cenie:))
    > Będę wdzięczna za pomoc.

    Grupa dość duża ale poleam:
    Proponuję Muczne http://www.muczne.ihe.pl/ - strona internetowa
    "przemanierowana" ale ośrodek i okolica bardzo fajne - niestety nie znam
    aktualnego cennika.
    Bardzo polecam również ośrodek wypoczynkowy MSW w nad jeziorem Solińskim -
    niestety nie mam przy sobie namiarów, jak chcesz doślę jutro na priv.
    Dobrze wspominam też wspólpracę z ośrdkiem w Kamienicy
    http://www.malopolskie.republika.pl/osr_gorc.htm - ale tam jest chyba za
    mało miejsc (mieli sie rozbudowywać więc trzeba sprawdzić)
    Idealne warunki stwarza takze "Kasprowy" w Zakopanym (nie pamiętam namiarów
    ale łatwo osiągalne), ale tam niestety ceny znacznie odbiegaja od
    "rozsądności" (w ogóle pod tym względem Tatry są fatalne)
    Za to, przynajmniej w zeszłym roku, całkiem rozsąde ceny były w ośrodkach
    hotelowych należących do zbiorników wodnych w Niedzicy
    http://www.zzw-niedzica.com.pl/ (kilka placówek o zróżnicownych cenach i
    standardzie, tuż obok wyciąg i inne atrakcje). Jeżeli chcesz bardziej
    oszczędzić to warto przjechać przez granicę i popytać w hotelu "Cyprian" w
    Spiskiej Starej Wsi (5 min samochodem od Niedzicy) lub w Czerwonym
    Klasztorze, jednak w tym ostatnim standard nie jest specjalnie wysoki....
    Na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
    Pozdrowienia
    Paweł