PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    From: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Date: Thu, 13 Mar 2003 22:58:03 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@c37-53.icpnet.pl

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m24r67y9r6.fsf@pierdol.ninka.net...

    > a przyjemnie by ci bylo, jakby to za miesiac pracownicy CIEBIE
    > oskarzyli o donoszenie i zaczeli ci takie "male przyjemnostki" i
    > swinie podkladac?
    > albo, gdyby cie oskarzono o cokolwiek innego (nie ma znaczenia co) i
    > zastosowano takie same metody?
    >
    > czy ty naprawde nie widzisz, ze nie chodzi o to, co ta osoba robi, ale
    > o WASZA reakcje i sposob zalatwiania tego?
    > uwazasz, ze cel uswieca srodki? przeciez biorac sie za takie metody,
    > stawiasz sie na rowni z ta osoba. robisz takie samo swinstwo, jakie
    > robi ona - tyle, ze jestes przekonana, ze twoje jest w SLUSZNEJ
> [...]

    Oczywiscie ze jestes nie z tego swiata ! Gdybys przeczytala mojego
    pierwszego posta wiedzialabys ze wiemy
    to n a p e w n o.
    A dla mnie odrazajace jest zachowanie wtyki.
    Jak juz wczesniej pisalam chodzi o zasade, dodatkowo wspaniale wypowiedzial
    sie Jacek T. (Jacku dziekuje) przytaczajac
    przyklad z "Psami".
    Nic dodac nic ujac.