PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-12-12 09:45:36
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: "Piotr Kaczor" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka <a...@b...com.pl> napisał(a):

    Biedna Pani Agnieszka, chciała "tylko" komuś dac prace a tu taka nagonka:
    -źle dane ogłoszenie (jesli tak to czemu 120 osób sie zgłosiło)
    -zbyt duże wymagania (no jasne to może w ogóle lepiej zatrudniać kogokolwiek,
    uczyć go przez pół roku a później stwierdzić, że się nie nadaje)
    -jeden pan coś tam pisał o overquality - no cóż geniusze maja trudno więc
    jedzą albo nie taki mają wybór

    Ja myślę, że Pani Agnieszka spełniła wszystkie wymagania jeśli chodzi o
    szukającego pracę, a jeśli chodzi o doświadczenie to czasem potrzeba takiego
    pracownika jako prowadzącego dla chcących się nauczyć zawodu studentów np. -
    więc nie prowadźcie takiej polemiki bo moim zdaniem jest masa studentów bez
    pracy i bez dużego przygotoweania do zawodu - nie twierdzę, że wszyscy ale
    popatrzcie ile osób w waszych grupach "bujało" się.

    Więc Pani Agnieszko proszę się nie zniechęcać - właściwie Pani podchodzi do
    tematu!

    BTW. jakis czas temu pracowałem w Urzędzie Pracy i wiem, że na "papierowe"
    ogłoszenia tez odpowiadają wszyscy jak w Pani przypadku.