PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-11-10 14:16:02
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: Agnieszka <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinP napisal:

    > watpliwosci oferuje
    >
    > Pani Agnieszko, mysle, ze odpowiedz na Pani pytanie jest bardzo prosta
    > a zawiera sie w pytaniu:
    >
    > "ilu studentow przyjela Pani firma na praktyki lub staz, umozliwiajac im
    > zdobycie doswiadczenia ? "

    od 11 lat firma dziala na rynku i do dzis dzien mielismy okazje wsplopracowac
    z wieloma studentami (jeszcze podczas lat ich studiow), a takze
    dla wielu ludzi pracujacych w firmie,nasza firma jest ich pierwsza praca....
    (takze dla mnie, pracowalam tutaj juz przed studiami i podczas dziennych studiow)

    problem w tym ze ja szukam technika ze zdolnosciami maualnymi
    i z podstawowa wiedza na temat elektroniki a cy sie nie zglaszaja.

    pozrawiam
    Agnieszka