PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca

  • 1. Data: 2004-02-11 07:04:07
    Temat: współpraca
    Od: "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl>

    Gdyby zaproponowano Tobie współpracę z firmą Amway czy rozważył (a) byś tą
    propozycje ?

    kontakt n...@g...pl

  • 2. Data: 2004-02-11 07:51:29
    Temat: Re: współpraca
    Od: "doh" <t...@o...pl>

    > Gdyby zaproponowano Tobie współpracę z firmą Amway czy rozważył (a) byś tą
    > propozycje ?
    Gdyby zaproponowano Tobie kastracje/eutanazje/wiwisekcje/lobotomie czy rozwazyl
    (a) bys ta propozycje ?
    --
    t...@o...pl

  • 3. Data: 2004-02-11 10:31:17
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gdyby zaproponowano Tobie współpracę z firmą Amway czy rozważył (a) byś tą
    > propozycje ?
    nie, no chyba że propozycja współpracy byłaby propozycją pracy, na zasadach
    umowa o prace, al musialbym być głodny i bezrobotny

    polecam:
    http://www.sekty.iq.pl/katalog/amway.htm
    ed2k://|file|witajcie.w.zyciu.amway[osiolek.pl].avi|
    374852942|B2CC69BC5C868E
    7A5CE8D0BE254032EB|/

  • 4. Data: 2004-02-11 10:50:58
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ps" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie, no chyba że propozycja współpracy byłaby propozycją pracy, na
    zasadach
    > umowa o prace, al musialbym być głodny i bezrobotny

    No...gdzies tam u nich musza siedziec ludzie na etatach. Centra logistyczne,
    ksiegowosc, ktos opracowuje, zleca druk folderow itp. Na zadnej grupie nie
    widzailem, zeby taki pracownik od nich sei skarzyl :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 5. Data: 2004-02-11 11:16:55
    Od: "ps" <p...@o...pl>

> [...]
    > ksiegowosc, ktos opracowuje, zleca druk folderow itp. Na zadnej grupie nie
    > widzailem, zeby taki pracownik od nich sei skarzyl :)

    no tak bo tacy to mózgi mają już wyprane

    wszystko przewertowałeś ?
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859
    -2&q=amway&btnG=Szukaj+z
    +Google&meta=group%3Dpl.*

  • 6. Data: 2004-02-11 11:30:46
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > logistyczne,
    >
    > no tak bo tacy to mózgi mają już wyprane

    Nie do konca.
    Kiedys widzialem wypowiedz urzednika z zeptera bodajze.
    Opisywal, ze w biurze do 12-ej (gdy rozliczaja sie akwizytorzy) obowiazuje
    haslo "witamy naszych kochanych agentow", a od 12-ej, gdy ostatni wyjada w
    teren haslo sie zmienia na "czy te zidiociale sk...y juz poszly?"

    Nie wydaje mi sie, zeby zaplecze organizacyjne bylo rekrutowane w wiekszosci
    sposrod bylych agentow z najwiekszymi sukcesami, poniewaz ci albo dalej
    zajmuja sie sprzedaza, albo maja zawody "cywilne" nieprzydatne w firmie.
    Jezyki, znajomosc ksiegowosci, te sprawy...

    ---

  • 7. Data: 2004-02-11 11:43:15
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    ze swojej strony dodam że pracuje w dużej firmie której prezesem jest była
    szycha amwaya
    i niestety pranie mózgu odbywa się na każdym szczeblu, i niemalże na każdym
    stanowisku( oczywiście w mniejszym bądź większym stopniu)
    może jest to inny rodzaj prania niż dla szeregowych wytwóców zysku firmy,
    bardziej wyrafinowany aczkolwiek istnieje

    więcej nie powiem bo nie moge :)

    pzdr.
    ps

  • 8. Data: 2004-02-11 12:20:02
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard Woźniak" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Gdyby zaproponowano Tobie współpracę z firmą Amway czy rozważył (a) byś tą
    > propozycje ?

    Ci nie tobie. Co to za nowa moda na paskudne rusycyzmy?

    A.

  • 9. Data: 2004-02-11 21:43:30
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Gdyby zaproponowano Tobie współpracę z firmą Amway czy rozważył (a) byś tą

    tak, i po rozważeniu odmówiłbym

    Wojtek