1. Data: 2004-02-10 20:05:04
Temat:Zaswiadczenie o niekaralnosci - skad wziac?
Od:Djatri <d...@b...niechcespamu.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze zlozyc
w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

Parhain terveisin!
--

.--.._..-'| djatri[at]basista.eu.org
:_.;;_.,,:; bassfreak[at]mesa.eu.org

2. Data: 2004-02-10 20:51:17
Temat:Re: Zaswiadczenie o niekaralnosci - skad wziac?
Od:arekk <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2004 21:05:04 +0100, Djatri
<d...@b...niechcespamu.eu.org> napisał:

> Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore
> musze zlozyc
> w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

Centralny Rejestr Skazanych-chyba tak sie nazywa
arek

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/

3. Data: 2004-02-10 22:24:04
Od:Nathas <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri <d...@b...niechcespamu.eu.org> napisał:

> Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze
> zlozyc w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

Do sadu:) Wydzial do Spraw Karnych, wydaja od reki (no troche trzeba
poczekac:) i kroja za ta przyjemnosc 50zl (znaczek skarbowy)
Zaswiadczenie wazne jest przez trzy miesiace.

pozdr
Nathas.

--
"Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
przed oczami"

4. Data: 2004-02-10 22:36:34
Od:neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-10 21:51, Użytkownik arekk napisał:

> Centralny Rejestr Skazanych-chyba tak sie nazywa
> arek

W Krakowie znajduje się to w budynku sądu, więc tam też szukaj.
Przy okazji chciałbym powiedzieć, że CRS to niezła ..maszynka do
robienia pieniędzy. U nas za 2 min roboty (tzn. wydanie tego papieru)
pobiera się 50 zł... a w Czechach..50kc (~ 7,5 zł).

5. Data: 2004-02-11 08:17:29
Od:"Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nathas" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Do sadu:) Wydzial do Spraw Karnych, wydaja od reki (no troche trzeba
> poczekac:) i kroja za ta przyjemnosc 50zl (znaczek skarbowy)
> Zaswiadczenie wazne jest przez trzy miesiace.

Zaden wydzial ds karnych , tylko punkt krajowego rejestru karnego.
I nie znaczek oplaty skarbowej lecz oplaty sadowej.
A lista punktow Krajowego Rejestru Karnego znajduje sie pod
tym linkiem ( dokument w formacie rtf ):
http://www.ms.gov.pl/krk/punkty_krk.rtf
Pozdr

6. Data: 2004-02-11 10:34:17
Od:Nathas <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.K. <...@w...pl> napisał:

> Zaden wydzial ds karnych , tylko punkt krajowego rejestru karnego.
> I nie znaczek oplaty skarbowej lecz oplaty sadowej.

A ja sie bede upieral, bo wlasnie tam takie zaswiadczenie
dostalem, a za te 50zl nakleili znaczek skarbowy o takim
nominale.

pozdr
Nathas.

7. Data: 2004-02-11 12:08:20
Od:"Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sie bede upieral, bo wlasnie tam takie zaswiadczenie
> dostalem, a za te 50zl nakleili znaczek skarbowy o takim
> nominale.

A upieraj sie i tak nie masz racji :P.
Pozdr..

8. Data: 2004-02-11 13:49:25
Od:"k32" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzam - to jest znaczek sadowy.
Mam wlasnie przed oczami swiezo odebrane takie zaswiadczenie ...

9. Data: 2004-02-11 14:28:54
Od:Nathas <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.K. <...@w...pl> napisał:

> A upieraj sie i tak nie masz racji :P.
> Pozdr..

Ja mam racje, Ty masz racje, wszyscy maja racje.
A poza tym to jepsiem
;]]

pozdr
Nathas.

10. Data: 2004-02-11 17:20:49
Od:"Jasia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze
zlozyc
> w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?
w sadzire rejonowym