PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaswiadczenie o niekaralnosci - skad wziac?

  • 1. Data: 2004-02-10 20:05:04
    Temat: Zaswiadczenie o niekaralnosci - skad wziac?
    Od: Djatri <d...@b...niechcespamu.eu.org>

    Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze zlozyc
    w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

    Parhain terveisin!
    --

    .--.._..-'| djatri[at]basista.eu.org
    :_.;;_.,,:; bassfreak[at]mesa.eu.org

  • 2. Data: 2004-02-10 20:51:17
    Temat: Re: Zaswiadczenie o niekaralnosci - skad wziac?
    Od: arekk <a...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 21:05:04 +0100, Djatri
    <d...@b...niechcespamu.eu.org> napisał:

    > Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore
    > musze zlozyc
    > w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

    Centralny Rejestr Skazanych-chyba tak sie nazywa
    arek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 3. Data: 2004-02-10 22:24:04
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Djatri <d...@b...niechcespamu.eu.org> napisał:

    > Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze
    > zlozyc w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?

    Do sadu:) Wydzial do Spraw Karnych, wydaja od reki (no troche trzeba
    poczekac:) i kroja za ta przyjemnosc 50zl (znaczek skarbowy)
    Zaswiadczenie wazne jest przez trzy miesiace.

    pozdr
    Nathas.

    --
    "Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
    przed oczami"

  • 4. Data: 2004-02-10 22:36:34
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-02-10 21:51, Użytkownik arekk napisał:

    > Centralny Rejestr Skazanych-chyba tak sie nazywa
    > arek

    W Krakowie znajduje się to w budynku sądu, więc tam też szukaj.
    Przy okazji chciałbym powiedzieć, że CRS to niezła ..maszynka do
    robienia pieniędzy. U nas za 2 min roboty (tzn. wydanie tego papieru)
    pobiera się 50 zł... a w Czechach..50kc (~ 7,5 zł).

  • 5. Data: 2004-02-11 08:17:29
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Nathas" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do sadu:) Wydzial do Spraw Karnych, wydaja od reki (no troche trzeba
    > poczekac:) i kroja za ta przyjemnosc 50zl (znaczek skarbowy)
    > Zaswiadczenie wazne jest przez trzy miesiace.

    Zaden wydzial ds karnych , tylko punkt krajowego rejestru karnego.
    I nie znaczek oplaty skarbowej lecz oplaty sadowej.
    A lista punktow Krajowego Rejestru Karnego znajduje sie pod
    tym linkiem ( dokument w formacie rtf ):
    http://www.ms.gov.pl/krk/punkty_krk.rtf
    Pozdr

  • 6. Data: 2004-02-11 10:34:17
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Robert.K. <...@w...pl> napisał:

    > Zaden wydzial ds karnych , tylko punkt krajowego rejestru karnego.
    > I nie znaczek oplaty skarbowej lecz oplaty sadowej.

    A ja sie bede upieral, bo wlasnie tam takie zaswiadczenie
    dostalem, a za te 50zl nakleili znaczek skarbowy o takim
    nominale.

    pozdr
    Nathas.

  • 7. Data: 2004-02-11 12:08:20
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    > A ja sie bede upieral, bo wlasnie tam takie zaswiadczenie
    > dostalem, a za te 50zl nakleili znaczek skarbowy o takim
    > nominale.

    A upieraj sie i tak nie masz racji :P.
    Pozdr..

  • 8. Data: 2004-02-11 13:49:25
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    potwierdzam - to jest znaczek sadowy.
    Mam wlasnie przed oczami swiezo odebrane takie zaswiadczenie ...

  • 9. Data: 2004-02-11 14:28:54
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Robert.K. <...@w...pl> napisał:

    > A upieraj sie i tak nie masz racji :P.
    > Pozdr..

    Ja mam racje, Ty masz racje, wszyscy maja racje.
    A poza tym to jepsiem
    ;]]

    pozdr
    Nathas.

  • 10. Data: 2004-02-11 17:20:49
    Od: "Jasia" <a...@o...pl>

    > Jak w temacie.. Takie zaswiadczenie jest jednym z dokumentow, ktore musze
    zlozyc
    > w odpowiedzi na oferte pracy. Gdzie sie po nie udac?
    w sadzire rejonowym