PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko a praca ?!? › Re: wojsko a praca ?!?
    From: "Kaczmar" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wojsko a praca ?!?
    Date: Tue, 15 Apr 2003 20:04:15 +0000 (UTC)

    Prawnie powinien dać pracownikowi odprawę pieniężną wysokości bodajże 1,5
    pensji.
    To jest główny powód.
    W obecnych czasach gdy praca (na umowę) bywa luksusem który mają tylko
    nieliczni nie mówiąc już o godziwej płacy to poważny uszczerbek na
    finansach pracodawcy. Nie komentuję tego że ma zapewnić powrót do pracy po
    odbyciu służby bo to abstrakcyjny przepis.

    Piotr Nowak <p...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <b7h54m$q2b$1@news.onet.pl>...