PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko a praca ?!? › Re: wojsko a praca ?!?
  • Data: 2003-04-16 16:06:19
    Temat: Re: wojsko a praca ?!?
    Od: "MILO" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogą mu zwinąć pracownika o każdej porze dnia i godziny.

    Zwinąć a za co, o dziurze budzetowej zapomniałeś.
    Od trzech lat nie biorą absolwentów bo nie mają kasy poprostu.
    W którejś gazecie chyba czytałem że współczynnik poborowych zdolnych do
    służby wojskowej w dużych miastach Wawa, Wrocław, Poznań, i odbywających ją
    to 4-5 %.
    Z moich znajomych a mam ich wielu znam 1 osobę która odbyła służbę
    zasadniczą poszła na ochotnika w związku z planowaną praca w służbach
    mundurowych wypuscili go po 3 miesiącach bo im się skończyła kasa na obiady
    i na miotły do zamiatania dziedzińca.