PracaGrupypl.praca.dyskusjewłaśnie straciłam pracę... › Re: właśnie straciłam pracę...
    From: "marin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: właśnie straciłam pracę...
    Date: Tue, 30 Mar 2004 08:53:31 +0200

    Ja również radziłbym szukać już teraz. Też niedawno musiałem zmienić pracę i
    rozsyłanie CV rozpocząłem jeszcze w ostatnich tygodniach pracy z starej
    firmie. Na pierwsze rozmowy kwalifikacyjne zostałem zaproszony jakieś 3
    tygodnie po odejściu (chyba nie muszę pisać jaki przez te 3 tygodnie miałem
    spadek nastroju).
    Dla pokrzepienia dodam, że jak już zacząłem chodzić, to miałem codziennie
    jakąś rozmowę kwalifikacyjną (czasem 2-3 dziennie) i po 2 tygodniach miałem
    już 2 poważne propozycje. Dla porównania - gdy trzy lata temu kończyłem
    studia, pracy szukałem ponad pół roku. Nie jest więc tak źle, jeśli juz
    posiada się jakieś doświadczenie. Głowa do góry!