PracaGrupypl.praca.dyskusjewłaśnie straciłam pracę... › Re: właśnie straciłam pracę...
  • Data: 2004-03-30 15:15:04
    Temat: Re: właśnie straciłam pracę...
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam pracy i nie płacze gdyż stosowałem starą zasade czarnej godziny czyli
    > ... odkładaj conajmniej 10% wynagrodzenia na nieprzewidziane sytuacje. I
    > choć pracy mogę szukać i rok-dwa (oszczędności) to już mi się nudzi (3 tyg
    (...)
    > Praca jest .... trzeba tylko dobrze szukać i podchodzić z optymizmem.

    Ja jeszcze też nie płaczę, w razie czego, widziałam, że potrzebne są kasjerki w
    Auchan;)...
    Szkoda, że nie byłam tak zapobiegliwa jak Ty, ale jakoś mimo prób oszczędzania,
    wciąż zostawałam na zero...

    Muszę tylko przemyśleć, co to znaczy "dobrze szukać", bo jak ja zaczynałam
    pracować, to było dawno temu i praca wtedy po prostu była...a może miałam
    farta. Teraz chyba inne czasy...

    pozdrawiam
    Agnieszka