PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna dzialalnos gospodarcza

  • 1. Data: 2003-03-28 12:22:58
    Temat: wlasna dzialalnos gospodarcza
    Od: m...@o...pl

    pytanie:=
    ile kosztuje rozpoczecie wlasnej dzialalnosc gosp., wszystkie pozwolenia i
    takie inne potrzebne sprawy formalne, czy trudno jest otworzyc wlasna
    dzialalnosc, dokladniej chodzi o handel plytami CD czystymi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-28 20:52:41
    Temat: Re: wlasna dzialalnos gospodarcza
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    >
    > -- Weż pod uwagę to co musisz zapłacić nim zaczniesz faktycznie zarabiać.
    Nie wiem czy tak na płytach zarobisz żeby co miesiąc oddać ZUS owi 600zł.,a
    lokal a prowadzenie księgowości
    podatek, po jakimś czasie będziesz zmęczony i masz następne koszta pensja
    dla pracownika.A jak w grę wchodzi kasa fiskalna koszt ok,1000zł.
    Bo same formalności to nie kosztują to kwota za znaczki przy wpisie w
    Urzędzie Miejskim.i chyba ok.50 czy 70zł.
    Ale to nie dużo.
    Nie wiem na jaką skalę chcesz handlować hurtownia sklepik czy na straganie
    bo możesz być na ryczałcie.
    Same koszta odnośnie kwitów są minimalne.
    Tylko jak będą się sprzedawać płyty czy z samych płyt po opłaceniu co
    miesiąc wszystkiego czy będziesz miał pensję dla siebie.
    POWODZENIA

  • 3. Data: 2003-03-29 19:24:38
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bo same formalności to nie kosztują to kwota za znaczki przy wpisie w
    > Urzędzie Miejskim.i chyba ok.50 czy 70zł.

    Zgloszenie dzialalnosci - 100zl
    Rejestracja VAT - 152zl

    GreG