PracaGrupypl.praca.dyskusje › własana działalnosc ??

  • 1. Data: 2004-03-10 16:50:33
    Temat: własana działalnosc ??
    Od: "Daro" <d...@w...pl>

    witam
    mam zamiar otworzyc włąsne stoisko na bazarze <branża telefony komurkowe >
    czy ktos orientuje sie jak to jest z podatakami i czy trzeba to
    zarejestrowac jak odzialalnosc gospodarcza

  • 2. Data: 2004-03-10 17:37:48
    Temat: Re: własana działalnosc ??
    Od: "Mafik" <m...@a...net>

    > mam zamiar otworzyc włąsne stoisko na bazarze <branża telefony komurkowe >

    To najpierw proponuje sprawdzic jak sie pisze poporawnie komorka, a pozniej
    zakladac dzialalnosc.
    Pzperaszam za uszczypliwosc, ale to naprawde razi w oczy.

    --
    Pozdrawiam, Mafik

  • 3. Data: 2004-03-10 17:46:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-10 18:37, osoba przedstawiająca się jako "Mafik" napisała co
    następuje:

    > Pzperaszam

    A cio to ;) ?

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-03-10 22:23:51
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Niestety, musisz przejść gehenne rejestracji działalności i MUSISZ płacić
    ZUS
    Czy Ci to się opłaca ?! Ale całe szczęście są na to sposoby.

  • 5. Data: 2004-03-11 04:01:13
    Od: "Mafik" <m...@a...net>

    > A cio to ;) ?

    Zauwazylem w momencie kiedy wcisnalem wyslij. Ale to jest tzw: czeski blad,
    a nie ortograficzny !!! :)

    --
    Pozdrawiam, Mafik
    GG: 157012

  • 6. Data: 2004-03-12 08:25:58
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Mafik" <m...@a...net> napisał w wiadomości

    > Zauwazylem w momencie kiedy wcisnalem wyslij. Ale to jest tzw: czeski
    blad,
    > a nie ortograficzny !!! :)

    A co do tego to nie mamy pewnosci. Nie używasz znaków diakrytycznych. Może
    chciałeś napisać "Pżepraszam"? :))