PracaGrupypl.praca.dyskusje › wezwanie do zapłaty

  • 1. Data: 2004-10-16 12:49:25
    Temat: wezwanie do zapłaty
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Jak wyglada procedura wystawienia wezwania do zapłaty ?
    Czy jest to zwykle pismo, ktore musze wyslac zleceniodawcy, ktory
    zaplacic nie chce, czy moze wyglada to inaczej?
    Skad mozna wziac takie wezwanie - czy jest to jakis zwykly swistek,
    ktory mozna gdzies sciagnac z internetu ??

    pozdr.
    bbb

  • 2. Data: 2004-10-16 13:20:02
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Użytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skad mozna wziac takie wezwanie - czy jest to jakis zwykly swistek,
    > ktory mozna gdzies sciagnac z internetu ??

    poszukaj w gogle - poprostu świstek zawierajcy dane o kontrahencie , numer
    dokumenty dla ktorego wzywasz do zaplaty oraz kwote np. plus juz naliczone
    odsetki aha i nie zapominij swojego numeru konta o_o

    rafal

  • 3. Data: 2004-10-16 17:15:44
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    dodałbym jeszcze termin zapłaty, i informacje o możliwości odwołania się od
    powyższej decyzji w określonym terminie - kiedyś dostałem od poprzedniego
    pracodawcy wezwanie do zapłaty ( bez numeru konta, bez możliwości
    odwołania - chodziło o odpowiedzialność materialną - a także bez terminu
    płatności). Według mnie dokument bez tego co wymienił Rafał i co dodałem ja
    można potraktować jako do niczego nie zobowiązujący papierek.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-17 07:27:58
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    ja
    > można potraktować jako do niczego nie zobowiązujący papierek.

    tak tak bo dopiero Sądowy nakaz Zapłaty rozwiązuje sprawę :

    - weż podpisaną fakturę (przez klienta lub upowaznienie ,moze byc
    umowa/zamowienie ktora byla podstawa wystawienia )
    - potwierdzenei wysłania Wzewznia do zapłaty

    i złóż w stosownym sądzie (koszt 80 zł )

    rafal