PracaGrupypl.praca.dyskusje › wasze opinie na temat chałupnictwa

  • 1. Data: 2003-01-23 14:34:03
    Temat: wasze opinie na temat chałupnictwa
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    Prosze o Wasze opinie. Pelno tego w ogloszeniach. Oczywiscie te kosmiczne
    zarobki mocno budza nieufnosc, tym bardziej ze trzeba przeciez zawsze cos
    zainwestowac. W sumie to nie dziwi - pracodawca nie moze przeciez ponosic
    ryzyka kawalu czy naciagania. Z drugiej strony pewne jest ze czesc to
    oszusci ktorzy chca zarobic na bezrobociu. Tak wiec, jesli macie
    doswiadczenie opiszcie co nieco, komu mozna ufac, czy w ogole oplaca sie w
    to wchodzic.
    Zobaczcie to: http://valis.wizytowka.pl wiecie cos o tej firmie, godna
    zaufania?

  • 2. Data: 2003-01-23 17:12:07
    Temat: Re: wasze opinie na temat chałupnictwa
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    The_foe wrote:

    > Prosze o Wasze opinie.
    > Zobaczcie to: http://valis.wizytowka.pl wiecie cos o tej firmie, godna
    > zaufania?

    Wszystko fajnie wyglada, ale:

    - myla im sie zeznania - najpierw pisza, ze nie pobieraja zadnej kaucji,
    a potem, ze trzeba zaplacic 47 zl za pakiet poczatkowy

    - oferta przypomina inne tego typu naciagane - przyslemy, ty zrobisz i
    tutaj przewaznie okazuje sie, ze w zasadach masz napisane "a dalej martw
    sie sam" ;).

    Oferty chalupnicze nie maja wiekszej racji bytu:

    - naklejki na dlugopisy --> normalne firmy reklamowe stosuja tzw.
    tampodruk, nie wymagajacy dodatkowych kosztow nosnika i naklejania;

    - koperty - maszynowo taniej, chyba ze sa to jakies artystyczne, ale
    przy ich nakladach raczej nikt tego z reki nie wypusci (za latwo je
    spapugowac);

    - skladanie dlugopisow - j.w. Ostatnio widzialem jakis w sklepie za
    dziewiedziesiat kilka groszy ;)

    - przepisywanie - bylo na grupie, przewaznie tez naciagane

    - ziola - patrzac wartosciowo, nie oplaca sie taka zabawa - zbyt duza
    objetosc przy produkcji na oplacalna skale --> koperta czy mala paczka
    to nie jest oplacalna skala

    - adresowanie kopert - rowniez nieoplacalne - obecnie na mala skale
    mozna drukowac gotowe napisy na kopertach albo kupic odpowiednie naklejki.

    A we wszystich tych pomyslach:

    - przewaznie firmy mieszcza sie w jakichs zapadlych dziurach;
    - same oplaty pocztowe czy transportu zjadlyby zysk;

    Flyer

  • 3. Data: 2003-01-23 18:14:51
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > - przewaznie firmy mieszcza sie w jakichs zapadlych dziurach;
    > - same oplaty pocztowe czy transportu zjadlyby zysk;

    zapewne masz racje (a moze i na pewno) ale chcialbym uslyszec to samo od
    osoby ktora sie naciela na czyms takim, wzglednie cos zarobila.

    Co do dlugopisow - sa jeszcze tansze. A oplaty pocztowe do koziej wolki czy
    warszamy sa takie same wiec nie widze korelacji ;)

  • 4. Data: 2003-01-23 19:17:42
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Zrozum , że osoba która się nacięła wstydzi się a nie ogłasza tego Światu.
    Biznes polega na naciąganiu naiwnych i sfrustrowanych
    Policz tylko ile to forsy jeśli narżniesz rocznie tylko jeden tysiąc osób
    naiwnych jak ty. to jest 47 tysiecy złotych. 1000 osób rocznie w
    internecie ???
    Przyznasz ze rocznie żyjesz za to jak król . A 47 zł to zbyt mało aby
    opłacało się wnosić pozew do sądu i ponosić dalsze koszty .Pozostaje ci
    jedynie wstyd przed znajomymi i rodziną więc odpuszczasz a hijena żyje po
    królewsku nie niepokojona . Czy to jest już jasne ?????
    Więc sobie odpuść chałupnictwo . To jest oszustwo.

    Użytkownik The_foe <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0pbfm$oeq$...@a...dialog.net.pl...

  • 5. Data: 2003-01-23 21:58:27
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    The_foe wrote:

    > Co do dlugopisow - sa jeszcze tansze. A oplaty pocztowe do koziej wolki czy
    > warszamy sa takie same wiec nie widze korelacji ;)

    Zbyt skrotowo sie wyrazilem - korelacji nie ma. Po prostu to, ze
    pracodawca ma siedzibe w zapadlej dziurze implikuje dwie sprawy:

    - latwiej o tania sile robocza nie majaca wiekszych dostepnych
    alternatyw (wieksze bezrobocie jawne i ukryte) i koszty o wiele mniejsze
    (po ziola mozna nawet recznym wozkiem skoczyc);

    - istnieje mniejsze prawdopodobienstwo, ze taki pracodawca naprawde cos
    oferuje - ma dalej od kooperantow (wyzsze koszty surowcow) i od
    zamawiajacych. Na dobra sprawe niestety najlepsza i najekonomiczniejsza
    jest W-wa - kilkumilionowy rynek z w miare dobra komunikacja.

    Flyer

  • 6. Data: 2003-01-23 23:57:22
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

> [...]
    > Policz tylko ile to forsy jeśli narżniesz rocznie tylko jeden tysiąc osób
    > naiwnych jak ty. to jest 47 tysiecy złotych. 1000 osób rocznie w

    mowie o ogloszeniach w prasie np. w GW

> [...]
    > królewsku nie niepokojona . Czy to jest już jasne ?????
    > Więc sobie odpuść chałupnictwo . To jest oszustwo.

    To wiem, ze wiekszosc to oszustwo, ale jeszcze raz zaznaczam ze chcialbym
    dowiedziec sie jak to jest od srodka...

  • 7. Data: 2003-01-24 08:38:42
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    To wyślij im te drobne 47 zł . Im o to właśnie chodzi ..Jestem pewny , że
    nie ogłosisz na grupie
    o swojej naiwności . Widzę , że chcesz jednak być oszukanym .
    Powodzenia .

  • 8. Data: 2003-01-24 09:29:24
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To wyślij im te drobne 47 zł . Im o to właśnie chodzi ..Jestem pewny , że
    > nie ogłosisz na grupie
    > o swojej naiwności . Widzę , że chcesz jednak być oszukanym .
    > Powodzenia .

    dzisus, czy ja pisalem ze w to wchodze? Nie potrzebuje tego. Ale wielu ludzi
    na pewno. Jesli to oszustwo totalne dla kretynow czemu wszystkie powazne
    gazety drukuja ich ogloszenia?

  • 9. Data: 2003-01-24 11:17:24
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b0r126$g8n$1@absinth.dialog.net.pl> The_foe napisał(a):

    > dzisus, czy ja pisalem ze w to wchodze? Nie potrzebuje tego. Ale wielu ludzi
    > na pewno. Jesli to oszustwo totalne dla kretynow czemu wszystkie powazne
    > gazety drukuja ich ogloszenia?

    A czemu mają nie drukować? Drukują jak leci, czymś trzeba strony
    zapełniać. Ale to jest lipa na 102%, nie dotykać.
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2003-01-24 12:06:49
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > dzisus, czy ja pisalem ze w to wchodze? Nie potrzebuje tego. Ale wielu
    ludzi
    > na pewno. Jesli to oszustwo totalne dla kretynow czemu wszystkie powazne
    > gazety drukuja ich ogloszenia?

    bo "gazeta nie odpowiada za tresc ogloszen" ? ;-)

    zreszta nie da sie sprawdzic wiarygodnosci kazdego ogloszeniodawcy.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy