PracaGrupypl.praca.dyskusje › wasze opinie na temat chałupnictwa

  • 11. Data: 2003-01-25 23:49:49
    Temat: Re: wasze opinie na temat chałupnictwa
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Thu, 23 Jan 2003 19:14:51 +0100, gdy "The_foe"
    <t...@w...pl> napisał:

    >zapewne masz racje (a moze i na pewno) ale chcialbym uslyszec to samo od
    >osoby ktora sie naciela na czyms takim, wzglednie cos zarobila.

    6-7 lat temu pewna osoba z rodziny (pani w średnim wieku) sklejała
    chałupniczo torebki na hamburgery (czy cos takiego). Pieniadze jakies z
    tego byly, nie nacieto jej.

    Co do waszych kalkulacji: ok, maszyna zrobi to wszystko taniej, ale nie
    zawsze można skorzystać z usług maszyny (np. przystosowanie będzie zbyt
    drogie, lub potrzebne ilości są zbyt małe jak na produkcję masową).

    Robert

  • 12. Data: 2003-01-26 18:09:22
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robert Drozd wrote:

    > Co do waszych kalkulacji: ok, maszyna zrobi to wszystko taniej, ale nie
    > zawsze można skorzystać z usług maszyny (np. przystosowanie będzie zbyt
    > drogie, lub potrzebne ilości są zbyt małe jak na produkcję masową).

    Ja tam kalkuluje, jak przy grze w totka - prawdopodobienstwo wygrania
    porzadnego chalupnictwa jest zbyt male i zbyt malo dochodowe, zeby w to
    grac. Ja tam wole totka z kumulacja ;).

    Flyer