PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
    From: Dorothy <d...@g...co.uk>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Date: Sat, 09 Nov 2002 10:45:53 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@pc19eabde.dip0.t-ipconnect.de

    Czesc

    > Bardzo odkrywcze, skoro jednak musisz sie wyplakac...

    ty tez nie wniosles nic odkrywczego, natomiast nikt sie tu nie
    wyplakuje, tu ludzie rozmawiaja, wiesz?

    > Nie dosc ze madry to jeszcze jaki szlachetny, gdybys byl kobieta... :)))

    to co, oswiadczylbys sie? he he
    nie smiem przewidywac odpowiedzi....

    > Jak widac nie wyciagnoles z tego jakis glebszych refleksji, coz szkoda
    > Cie.

    Ciebie tez szkoda, jak widac nie wyciagnales glebszych refleksji z nauki
    ortografii, pisze sie " wyciagnales"

    > Uslugi oferowane przez *TO* panstwo sa zwykle zatrwazajaco niskiej
    > jakosc, nie robil bym sobie plonnych nadziei.

    "TO" panstwo?
    przypuszczam, ze urodziles sie w nim i wychowales, chodziles do darmowej
    szkoly itd,
    (tylko mi nie mow, ze nie miales na to wplywu)
    wiec moze troche wiecej szacunku, co?
    TO panstwo tworza CI ludzie, takze ty... no chyba ze juz nie jestes
    polakiem.
    ( wiec zmien jezyk korespondencji i blysnij podszkolonym angielskim, he
    he, zobaczymy...)

    > A mnie zabrania tego religia i przyznam, jestem z tego dumny. :)))

    szkoda, ze religia nie zabrania ci drwienia z innych ludzi, dziwna ta
    religia....

    > Praca intelektualna tez jest ciezka i wymaga zdecydowanie wiecej
    > ciezkiego i dlugiego przygotowywania, na ktore "fizole" nie mialy czasu
    > ani ochoty -no bo szanse wszyscy mielismy rowne!

    bzdury, nie mielismy. I nie pisze tego we wlasnym imieniu, bo osobiscie
    skonczylam dwa kierunki studiow. Ale szanuje takze ludzi pracujacych
    fizycznie, niektorzy z nich nie mieli mozliwosci sie ksztalcic.
    Niektorym rodzice nie dali szansy studiowac, niektorzy musieli pracowac
    od wczesnej mlodosci na swoje i rodziny utrzymanie
    To nie jest zawsze tylko kwestia czasu i ochoty, nie uogolniaj
    niektorzy takze nie maja predyspozycji umyslowych, mam na mysli ze nie
    wszyscy sa geniuszami jak ty...
    I nie czuj sie taki wielki tylko dlatego, ze ty mogles.

    > A ja nie.
    > Moze za dobrze pamietam *ich* latorosle z podstawowki...

    Ach, wiec ty jestes ten lepszy, co? bo nie byles latorosla fizoli?
    Urodziles sie w tzw dobrej rodzinie? Przypominam ci, ze podobnie jak w
    przypadku "TEGO" kraju i urodzenia sie w nim, na wybor rodzicow tez ty
    (ani inni ludzie) nie miales wplywu. wiec nie zadzieraj nosa, bo ci go
    ktos w koncu przytrze
    ps. ja tez pochodze z dobrej rodziny, a nikim nie pogardzam, bo ta
    rodzina byla w dodatku kulturalna, w przeciwienstwie, wydaje mi sie, do
    twojej...

    ponadto pamietam latorosle z dobrych domow kradnace, bijace i ponizajace
    innych...
    zastanawiam sie, czy ty do nich nie nalezales...

    > Dziwne, kto i gdzie ci da posade nie zgodna z twoimi kwalifikacjami?
    > Swiety mikolaj?

    smieszny jestes
    ciekawe tylko czemu na bezrobociu....

    > Nikt normalny z tamtad nie wraca.

    proponuje ci zebys wyjechal (o ile juz tego nie zrobiles) i nie wracal,
    to dopiero bedzie ulga, jednego ..... mniej

    > A jest cos zlego w pracy prostytutki?
    > Pewnie jak bys musial to tez bys nie wybrzydzal?
    > Nawet z facetem (zakladam ze nie jestes gejem)?
    > (wiem ze ta FIRGURA RETORYCZNA nie byla zbyt mila, ale mysle dobrze
    > oddaje klimat)

    to nie jest figura retoryczna, tylko zwykle chamstwo.

    > Postaram sie juz wiecej nie degustowac kolezenstwa i zamknac swoj
    > socjo-eksperyment na pl.praca.dyskusje .

    zajrzyj do slownika pod haslo eksperyment, kolego
    eksperyment to rodzaj badania naukowego. jesli kiedykolwiek miales do
    czynienia z uczelnia (??) to wiesz, ze badania prowadzi sie bez
    emocjonalnej oceny wypowiedzi , a ty tu z ludzi drwisz, ponizasz ich i
    ukazujesz, jaki jestes wielki

    > (dopowiedajac z gory na potencjalne pytania: wypadliscie dosc blado)

    coz, spojrz do lustra, no comments....

    Pozdrawiam

    Dorothy Ingram